Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12166
Temat pracy:  

Wpływ marki na proces decyzyjny konsumenta

Liczba stron:   88

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział 1
Marka w literaturze przedmiotu
      1.1. Pojęcie i istota marki.......... 5
      1.2. Funkcje marki ..........8
      1.3. Wizerunek i tożsamość marki ..........15
      1.4. Wartość, siła i kapitał marki.......... 20

Rozdział 2
Zachowania konsumentów w procesie wyboru marki
      2.1. Model podejmowania decyzji przez kupującego ..........25
      2.2. Proces kupowania i podejmowania decyzji ..........32
      2.3. Satysfakcja nabywcy ..........37
      2.4. Typy zachowań nabywczych ..........40
      2.5. Lojalność wobec marki ..........44

Rozdział 3
Rola reklamy i promocji w sprzedaży wybranej marki
      3.1. Promocja sprzedaży w stymulowaniu zakupów ..........47
      3.2. Instrumenty promocji sprzedaży.......... 51
      3.3. Rola reklamy w budowaniu świadomości marki.......... 56
      3.4. Wskazania kreatywne przypominania marki.......... 58
      3.5. Reklama informacyjna w procesie decyzyjnym ..........62

Rozdział 4
Wpływ wizerunku marki Coca Cola na decyzje konsumenta
      4.1. Historia Coli-Coli - jak zmieniała się wraz z upływem czasu ..........64
      4.2. Pozycja marki Coca-Cola na rynku ..........66
      4.3. Sposoby kreowania marki Coca-Cola ..........69
      4.4. Metodyka badań ..........72
      4.5. Wyniki badań dotyczące konsumentów napoju Coca-Cola.......... 74

Zakończenie ..........83
Bibliografia.......... 85
Aneks/Załączniki ..........85


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.