Mamy 13300

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12166
Temat pracy:  

Wpływ marki na proces decyzyjny konsumenta

Liczba stron:   88

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział 1
Marka w literaturze przedmiotu
      1.1. Pojęcie i istota marki.......... 5
      1.2. Funkcje marki ..........8
      1.3. Wizerunek i tożsamość marki ..........15
      1.4. Wartość, siła i kapitał marki.......... 20

Rozdział 2
Zachowania konsumentów w procesie wyboru marki
      2.1. Model podejmowania decyzji przez kupującego ..........25
      2.2. Proces kupowania i podejmowania decyzji ..........32
      2.3. Satysfakcja nabywcy ..........37
      2.4. Typy zachowań nabywczych ..........40
      2.5. Lojalność wobec marki ..........44

Rozdział 3
Rola reklamy i promocji w sprzedaży wybranej marki
      3.1. Promocja sprzedaży w stymulowaniu zakupów ..........47
      3.2. Instrumenty promocji sprzedaży.......... 51
      3.3. Rola reklamy w budowaniu świadomości marki.......... 56
      3.4. Wskazania kreatywne przypominania marki.......... 58
      3.5. Reklama informacyjna w procesie decyzyjnym ..........62

Rozdział 4
Wpływ wizerunku marki Coca Cola na decyzje konsumenta
      4.1. Historia Coli-Coli - jak zmieniała się wraz z upływem czasu ..........64
      4.2. Pozycja marki Coca-Cola na rynku ..........66
      4.3. Sposoby kreowania marki Coca-Cola ..........69
      4.4. Metodyka badań ..........72
      4.5. Wyniki badań dotyczące konsumentów napoju Coca-Cola.......... 74

Zakończenie ..........83
Bibliografia.......... 85
Aneks/Załączniki ..........85


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.