Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11733
Temat pracy:  

Product placement jako narzędzie promocji

Liczba stron:   33

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Pojęcie oraz historia product placement’u

      1.1 Definicja product placement oraz jej wyjaśnienie
      1.2. Historia product placement – czyli jak to się wszystko zaczęło
         1.2.1. Początki lokowania produktu w mediach światowych
         1.2.2. Historia product placement w polskich mediach

Rozdział 2
Product placement i jego występowanie w mediach masowych

      2.1. Film pełnometrażowy
      2.2. Telewizja (Seriale)
      2.3. Radio
      2.4. Prasa drukowana

Rozdział 3
Pojawienie się product placement w nowych mediach

      3.1. Lokowanie produktu w Internecie
      3.2. Product placement w grach

Zakończenie
Bibliografia

Opis zawartości pracy:

      Celem niniejszej pracy
jest przybliżenie pojęcia product placement oraz opisanie pokrótce jego występowania w mediach masowych, zarówno w Polsce jak i na świecie. Warto również zaznaczyć, iż lokowanie produktu jest stosunkowo nową formą promocji. W pracy przedstawione zostanie jego zjawisko, które w polskich mediach jest dość słabo rozpoznawalne i dopiero nabiera swoją siłę. Product placement pojawia się w coraz większej ilości mediów, przez co zauważyć można tendencje do jego rozwoju. Na potrzeby tej pracy przeanalizowane zostały takie źródła jak na przykład: filmy, gry, telewizja, audycje radiowe, prasa oraz Internet. W pracy pojawiają się również akty prawne dotyczące zjawiska lokowania produktu.
   Rozdział pierwszy poświęcony jest niezbędnym definicjom, aby bez problemu zrozumieć dalszą część tej pracy. Przedstawiono w nim również historię product placement zarówno w mediach światowych, jak i polskich.
   Drugi rozdział nawiązuje do mediów masowych. Opisano w nim charakterystykę product placement w następującej kolejności: filmy pełnometrażowe, seriale, radio i prasa drukowana. Ukazano w nim również rozmaitość form oraz możliwości do wykorzystania tego typu promocji w komunikacji marketingowej.
   Rozdział trzeci opiera się na zagadnieniach product placement’u w tzw. „nowych mediach”. Skupiono się na obecności lokowania produktu w Internecie, oraz przedstawiono jego zagadnienia w grach, gdyż są one naprawdę wdzięcznym nośnikiem przekazu reklamowego dla marketerów. Wszelkie rozważania teoretyczne są wyrażone przykładami.
   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.