Mamy 15125

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11699
Temat pracy:  

Modelowanie trójwymiarowe twarzy z uwzględnieniem mimiki

Liczba stron:   92

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie.......... 5
Cel i zakres pracy.......... 7

   1 Grafika komputerowa
      1.1 Grafika dwuwymiarowa (2D).......... 9
         1.1.1 Historia i zastosowania.......... 11
      1.2 Grafika trójwymiarowa (3D).......... 13
         1.2.1 Historia i zastosowania .......... 14

   2 Blender
      2.1 Wprowadzenie techniczne .......... 16
      2.2 Pobieranie oraz instalacja .......... 18
      2.3 Interfejs .......... 18
         2.3.1 Edytor Info .......... 20
         2.3.2 Edytor Outliner.......... 21
         2.3.3 Edytor Properties .......... 22
         2.3.4 Edytor Timeline .......... 23
         2.3.5 Edytor 3D Viewport .......... 24
         2.3.6 Sterowanie widokiem w 3D View.......... 25
      2.4 Definiowanie środowiska pracy .......... 28
         2.4.1 Dopasowanie interfejsu.......... 30
         2.4.2 Organizacja Outliner’a i warstw .......... 31
      2.5 Modelowanie .......... 32
         2.5.1 Narzędzia pomocnicze .......... 33
         2.5.2 Tworzenie i usuwanie obiektów .......... 35
         2.5.3 Selekcja obiektów .......... 36
         2.5.4 Manipulowanie obiektami .......... 36
         2.5.5 Modelowanie proporcjonalne.......... 40
         2.5.6 Materiały referencyjne .......... 40
      2.6 Rzeźbienie .......... 43
         2.6.1 Podstawy oraz działanie .......... 43
         2.6.2 Atrybuty i odmiany pędzli.......... 45
      2.7 Modyfikatory .......... 46
      2.8 Materiały .......... 48
         2.8.1 Dodawanie oraz konfigurowanie powierzchni .......... 50
      2.9 Tekstury .......... 52
         2.9.1 Dodawanie i modyfikowanie tekstur .......... 52
         2.9.2 Mapowanie tekstur .......... 54
      2.10 Oświetlenie.......... 56
      2.11 Renderowanie .......... 59
         2.11.1 Kamera i jej właściwości .......... 60
         2.11.2 Sterowanie procesem renderingu.......... 62
      2.12 Animacja .......... 64
         2.12.1 Podstawy procesu oraz jej mechanizm.......... 65
         2.12.2 Animowanie postaci na scenie 3D .......... 67

   3 Modelowanie trójwymiarowe twarzy z uwzględnieniem MIMIKI
      3.1 Zastosowania .......... 71
      3.2 Technika .......... 74
      3.3 Modelowanie trójwymiarowe twarzy z uwzględnieniem mimiki w programie blender.......... 76
         3.3.1 Modelowanie .......... 76
         3.3.2 Teksturowanie.......... 80
         3.3.3 Nakładanie materiału .......... 82
         3.3.4 Animacja metodą Shapekey .......... 84
         3.3.5 Przygotowanie interfejsu sterującego mimiką twarzy .......... 86
         3.3.6 Oświetlenie.......... 87
         3.3.7 Tworzenie i modyfikowanie elementów drugoplanowych .......... 89

Podsumowanie .......... 91
Literatura .......... 93

Opis zawartości pracy:

      Celem pracy jest stworzenie od podstaw trójwymiarowego modelu twarzy oraz dynamicznego interfejsu, przy pomocy którego będzie można sterować mimiką. Na podstawie zawartego w pracy projektu zwrócono również uwagę na potencjał, który jest w grafice komputerowej oraz możliwości programów do tworzenia i edycji grafiki trójwymiarowej oraz dwuwymiarowej. Zakres pracy obejmuje ogólny opis oraz historie grafiki 2D oraz 3D, dzięki czemu poznamy czym się one różnią oraz jakie posiadają zastosowania w świecie współczesnym.
      W dalszej części pracy skupiono się na opisaniu programu do tworzenia i edycji grafiki trójwymiarowej oparty na licencji GNU GPL o nazwie Blender, w którym został zrealizowany projekt modelu twarzy.
      Na tym etapie zostaną poruszone między innymi takie zagadnienia jak ogólny opis programu, przygotowanie środowiska do pracy, modelowanie, renderowanie, tekstury, materiały oraz animacja obiektów. Natomiast część praktyczna przedstawia jakimi sposobami oraz technikami został stworzony projekt 3D w programie Blender. Dodatkowo do poprawnego zrozumienia powyższych treści, zdecydowano się je zobrazować, przy użyciu odpowiednio wyselekcjonowanych ilustracji. Należy zaznaczyć, iż opis funkcjonalności oprogramowania występującego w pracy nie wyczerpuje w pełni tematu, natomiast ma on głównie za zadanie zaprezentować sposobność użycia pewnych mechanizmów.

          
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.