Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11521
Temat pracy:  

Zagrożenia korzystania przez dziecko w młodszym wieku szkolnym z agresywnych gier komputerowych

Liczba stron:   82

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Problematyka badań w literaturze przedmiotu
   1. Treść i zakres pojęć.......... 7
      1.1. Rodzina ..........7
      1.2. Szkoła.......... 8
      1.3. Edukacja.......... 10
      1.4. Media ..........12
      1.5. Multimedia.......... 13
         1.5.1. Gry komputerowe.......... 14
      1.6. Zagrożenie ..........15
      1.7. Agresja ..........16
      1.8. Przemoc ..........19
   2. Geneza, rozwój i klasyfikacja gier komputerowych w Polsce.......... 21
   3. Kierunki badań dotyczące znaczenia gier komputerowych w rozwoju dziecka ..........26
   4. Pozytywne i negatywne skutki korzystania przez dziecko z gier komputerowych ..........27
   5. Rola edukacji medialnej w procesie kształtowania u dziecka kompetencji medialnych.......... 29

Rozdział II
Założenia metodologiczne badań własnych
   1. Przedmiot i cele badań ..........36
   2 Problemy badawcze..........38
   3. Hipotezy badawcze ..........39
   4. Metody, techniki i narzędzia badawcze.......... 42
   5. Dobór terenu i próby badawczej ..........46
   B. Liczba badanych osób ..........47
      C. Charakterystyka badanych osób ..........47
      D. Teren badań ..........48
      6. Organizacja i przebieg badań.......... 49

Rozdział III
Czynniki zagrażające dziecku w młodszym wieku szkolnym korzystającemu z agresywnych gier komputerowych – analiza wyników badań własnych
   1. Zakres korzystania z agresywnych gier komputerowych przez dziecko w młodszym wieku szkolnym na badanym terenie ..........51
      3.2. Czynniki motywujące dziecko do korzystania z agresywnych gier komputerowych w świetle wypowiedzi badanych osób ..........54
      3.4. Skutki korzystania z agresywnych gier komputerowych przez dziecko w młodszym wieku szkolnym.......... 57
      3.5. Rola rodziców, nauczycieli oraz innych osób znaczących w procesie edukacji medialnej dziecka w młodszym wieku szkolnym ..........60

Zakończenie ..........66
Bibliografia.......... 68
Spis tabel.......... 71
Spis wykresów.......... 71
Aneksy ..........72


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.