Mamy 15125

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11428
Temat pracy:  

Alians strategiczny jako forma budowania konkurencyjności organizacji na przykładzie Toyoty i GM

Liczba stron:   125

Spis treści / plan pracy:
Wstęp........... 3

Rozdział I
Alianse strategiczne jako specyficzna forma kooperacji przedsiębiorstw
      1.1. Kooperacja przedsiębiorstw – istota i formy........... 5
      1.2. Znaczenie procesu internacjonalizacji oraz globalizacji przedsiębiorstw w tworzeniu aliansów strategicznych ...........11
      1.3. Pojęcie aliansu strategicznego........... 15
      1.4. Przesłanki zawierania aliansów........... 20
      1.5. Formy organizacyjno-prawne aliansów strategicznych ...........27
      1.6. Korzyści oraz zagrożenia wynikające ze strategii aliansu ...........32

Rozdział II
Zarządzanie aliansami strategicznymi
      2.1. Etapy tworzenia aliansu strategicznego ...........36
      2.2. Zmiany w strukturze organizacyjnej partnerów aliansu strategicznego ...........41
      2.3. Zarządzanie zasobami pracy w aliansie strategicznym ...........46
      2.4. Transfer wiedzy w aliansie strategicznym ...........52

Rozdział III
Konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynkua alianse strategiczne
      3.1. Pojęcie konkurencyjności organizacji........... 57
      3.2. Wymiary konkurencyjności przedsiębiorstwa........... 61
      3.3. Źródła budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa........... 67
      3.4. Metody oceny konkurencyjności ...........77
      3.5. Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez alians strategiczny ...........81

Rozdział IV
Analiza konkurencyjności firm General Motors oraz Toyota w świetle stworzonego przez nie aliansu strategicznego
      4.1. Cele, hipotezy i metodologia badań........... 85
      4.2. Historia oraz profil działalności przedsiębiorstw: Toyota oraz General Motors........... 87
         4.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa Toyota ...........87
         4.2.2. Charakterystyka General Motors ...........93
      4.3. Przesłanki oraz etapy tworzenia aliansu pomiędzy GM i Toyota ...........97
      4.4. Ocena efektywności przeprowadzonego aliansu strategicznego........... 103
      4.5. Analiza wpływu aliansu strategicznego zawartego pomiędzy General Motors i Toyotą na przewagi konkurencyjne aliantów........... 108
      4.6. Wnioski ...........114

Zakończenie........... 116
Bibliografia ...........118
Spis rysunków........... 124
Spis tabel ...........125


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.