|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
11347
|
Temat pracy:
|
Proces projektowania reklamy graficznej – studium przypadku
|
Liczba stron:
|
66
|
Spis treści / plan pracy:
|
Wstęp.
Rozdział 1
Reklama
1.1. Pojęcie reklamy
1.2. Geneza reklamy
1.3. Funkcje i cele reklamy
1.3.1 Funkcje reklamy
1.3.2 Cele reklamy
1.4 Mechanizmy działania reklamy
1.5 Rodzaje reklamy
1.6 Zalety oraz wady reklamy
1.7 Emocje przekazu reklamowego
1.8 Nadawca w reklamie
1.9 Elementy przekazu reklamowego
Rozdział 2
Grafika komputerowa
2.1 Charakterystyka grafiki
2.2 Grafika rastrowa, a grafika wektorowa
2.3 Grafika rastrowa
2.4 Grafika wektorowa
2.5 Różnice pomiędzy grafiką rastrową, a wektorową
2.6 Kolory w grafice rastrowej
2.7 Grafika komputerowa jako niezbędny element reklamy
Rozdział 3
Proces projektowania reklamy graficznej
Wprowadzenie
3.1 Księga identyfikacji wizualnej
3.1.1 Logo
3.1.2 Konstrukcja znaku
3.1.3 Podstawowe oraz alternatywne wersje znaku
3.1.4 Pole znaku oraz pole ochronne
3.1.5 Kolorystyka
3.1.6 Typografia
3.1.7 Pozostałe elementy księgi identyfikacji wizualnej
3.2 Materiały reklamowe
3.2.1 Formaty druku
3.2.2 Techniki nadruku
Podsumowanie
Spis bibliografii
Spis rysunków
Opis zawartości pracy:
Celem pracy jest przedstawienie poszczególnych etapów procesu z wyszczególnieniem różnego rodzaju problemów, z jakimi można się spotkać oraz detali zgłębiających tematykę pracy z programami graficznymi. Proces ten jest bardzo złożony, dlatego każdy etap zostanie opisany dokładnie, wraz z przykładami. Hipotezą badawczą pracy jest konieczność wykonania wszystkich opisanych etapów w celu rzetelnego przygotowania projektów graficznych na potrzeby reklamy przedsiębiorstwa.
Metodami badawczymi przyjętymi podczas pisania pracy była analiza źródeł oraz doświadczenie własne autora pracy w kwestii projektowania graficznego.
Głównym źródłem wykorzystanym przy pisaniu pracy była literatura traktująca zarówno temat reklamy jak i grafiki komputerowej. Przy źródłach anglojęzycznych tłumaczeń dokonał autor pracy. Dodatkowo wykorzystano źródła internetowe oraz własne projekty autora.
Pierwszy rozdział pracy przestawia bardzo rzetelnie pojęcie reklamy, jej funkcje i cele oraz formy jakie może przyjmować.
Drugi rozdział omawia pojęcie grafiki komputerowej, genezę, podział oraz konkretne informacje pozwalające dokładnie zrozumieć to zagadnienie.
Rozdział trzeci, najbardziej kluczowy, przedstawia kompletny proces projektowania reklamy graficznej oraz wszystkie jego etapy przez, które należy przejść w celu sfinalizowania procesu.
|
|
|
|