Mamy 15125

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11303
Temat pracy:  

Marketing w sporcie na przykładzie klubu XYZ

Liczba stron:   55

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Marketing sportowy – aspekt teoretyczny
   1. Klub sportowy a marketing.........6
      1.1. Marketing sportowy........6
      1.2. Kluby sportowe jako organizacje oraz źródła ich przychodów........ 9
      1.3. Koncepcje działalności marketingowej w klubach sportowych ........13
   2. Elementy marketingu sportowego........ 14
      2.1. Produkt sportowy ........14
      2.2. Cena produktu sportowego ........19
      2.3. Dystrybucja – dystrybucja biletów i obiektu sportowego ........20
      2.4. Promocja ........22
      2.5. Sponsoring sportowy – rodzaje i znaczenie........ 25

Rozdział II
Marketing sportowy w polskich klubach siatkarskich
   1. Rys historyczny rozwoju marketingu sportowego w polskich klubach........ 28
   2. Prowadzenie działalności marketingowej w klubach siatkarskich........ 28
   3. Wykorzystywane środki reklamowe i ocena ich skuteczności ........30
   4. Cena i dystrybucja biletów w klubach siatkarskich
   5. Wpływ rodzaju obiektu i liczby kibiców na marketing
   6. Wykorzystanie merchandisingu w piłce siatkowej ........37
   7. Działania klubów siatkarskich na rzecz relacji z kibicami........ 38
   8. Wpływ sponsoringu na marketing w piłce siatkowej
   9. Działania marketingowe w siatkówce na tle innych dyscyplin sportowych ........42

Rozdział III
Prowadzenie działań marketingowych na przykładzie klubu XYZ
   1. Rys historyczny klubu........ 44
   2. Działania marketingowe prowadzone przez klub ........44
   3. Plany rozwoju klubu ........46
   4. Pozyskani sponsorzy oraz ich wartość medialna........ 48

Zakończenie
Bibliografia

   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.