Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11231
Temat pracy:  

Kierunki doskonalenia kreowania wizerunku firmy

Liczba stron:   69

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie

Rozdział 1
Wizerunek przedsiębiorstwa

      1.1. Pojęcie wizerunku
      1.2. Elementy kształtujące wizerunek przedsiębiorstwa
      1.3. Wizerunek a marka
      1.4. Proces projektowania wizerunku

Rozdział 2
Kreowanie wizerunku w firmie

      2.1. Przedmiot i zakres działalności a wizerunek i jego kształtowanie
      2.2. Miejsce w otoczeniu a wizerunek
      2.3. Podstawowa analiza strategiczna firmy - strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa

Rozdział 3
Kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku firmy

      3.1. Model biznesowy i jego nastawienie na tworzenie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
      3.2. Konkurencja i jej wpływ na wizerunek firmy
      3.3. Public relations w doskonaleniu wizerunku

Podsumowanie

Opis zawartości pracy:

Celem niniejszej pracy
dyplomowej jest rozpoznanie działań z zakresu kreowania wizerunku realnie istniejącego podmiotu gospodarczego, a następnie teoretyczna próba wskazania możliwych kierunków doskonalenia tego aspektu działalności firmy, zarówno na płaszczyźnie strategicznej, jak i operatywnej. [...] Praca dyplomowa podzielona jest na trzy główne rozdziały. Pierwszy ma charakter teoriopoznawczy, natomiast dwa kolejne charakter analityczno-badawczy. Pracę dyplomową rozpoczyna wstęp i wieńczy zakończenie.
      Pierwszy rozdział przedstawia podstawy teoretyczne pracy. Koncentruje się na podstawowych zagadnieniach opisujących postrzeganie wizerunku firmy. Zaprezentowano tutaj rozważania na temat celu działalności przedsiębiorstwa i zarządzania jego wartością, prezentując wpływ jaki na tę wartość mają zasoby niematerialne. Wyjaśniono pojęcie wizerunku firmy, marki czy tożsamości firmy. Ukazano proces kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa.
      Rozdział drugi charakteryzuje wybrane przedsiębiorstwo i rozpatruje je w aspekcie kreowania przez nie swojego wizerunku oraz elementów, które na wizerunek mają bezpośredni wpływ. W ramach ich prezentacji zawarte zostaną informację dotyczące m.in. historii i etapach rozwoju, przedmiocie działalności i ofercie produktowej.
      W rozdziale trzecim przeanalizowano możliwe kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku wybranego podmiotu rynkowego. W pierwszej kolejności analizowano tą kwestię od strony strategicznej – od strony modelu biznesowego przedsiębiorstwa. Dalej, skoncentrowano się na możliwych działaniach już w zakresie operacyjnym, w szczególności warunkując treść rozważań na działalności konkurencji rynkowej.

          
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.