|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
11224
|
Temat pracy:
|
Gastronomiczna obsługa imprez biznesowych na przykładzie Centrum Konferencyjno-Sportowego
|
Liczba stron:
|
87
|
Spis treści / plan pracy:
|
1. Wstęp.......7
2. Cel, zakres i metodyka pracy
2.1. Cel pracy....... 9
2.2. Zakres pracy .......9
2.3. Metodyka pracy....... 10
3. Impreza biznesowa, jako usługa dodatkowa w hotelarstwie
3.1. Pojęcia związane z turystyką i hotelarstwem .......11
4. Turystyka biznesowa, jako produkt polskiej destynacji
4.1. Turystyka biznesowa, a turystyka wypoczynkowa .......17
4.2. Problemy etyczne turystyki biznesowej....... 19
4.3. Uwarunkowania rozwoju turystyki biznesowej w Polsce....... 21
4.4. Organizacja usług hotelarsko-gastronomicznych w turystyce biznesowej .......26
5. Turystyka motywacyjna instrumentem zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
5.1. Event, jako nowy wymiar motywacji pracowników....... 33
5.2. Konferencje, kongresy, szkolenia .......34
5.3. Wyposażenie zespołów wielofunkcyjnych .......35
6. Centrum Konferencyjno-Sportowe, jako współczesny ośrodek zajmujący sie turystyką biznesową
6.1. Zarys historyczny .......38
6.2. Charakterystyka ośrodka....... 39
6.3. Opis przedsiębiorstwa....... 40
7. Znaczenie turystyki biznesowej dla Centrum Konferencyjno-Sportowego
7.1. Analiza przyjazdów w celach biznesowych .......44
7.2. Jakość usług świadczonych turystom biznesowym....... 45
7.3. Wyniki badań przeprowadzonych przez dział marketingu w CK-S Miętne....... 45
7.4. Charakterystyka usług dodatkowych świadczonych przez obiekt....... 49
8. Stan i znaczenie bazy gastronomicznej w turystyce biznesowej na przykładzie CK-S
8.1. Rola gastronomii w turystyce biznesowej .......54
8.2. Przyjęcia okolicznościowe w turystyce biznesowej na przykładzie CK-S .......55
8.3. Nowe trendy w organizacji imprez okolicznościowych .......61
Podsumowanie .......65
Bibliografia ....... 67
Spis rysunków....... 71
Spis tabel .......72
Spis fotografi....... 73
Aneks....... 74
Spis załączników....... 75
Opis zawartości pracy:
W pracy zostały omówione i przytoczone podstawowe pojęcia związane
z hotelarstwem, gastronomia i turystyką.
Porównaniu została poddana turystyka wypoczynkowa oraz turystyka biznesowa, dodatkowo zostały przedstawione etyczne problemy turystyki biznesowej oraz ukazana turystyka motywacyjna jako instrument zarządzania zasobami ludzkimi. Nakreślenie znaczenia turystyki biznesowej
i przedstawienie analizy przyjazdów tego typu klientów pozwoliło ukazać, iż jest to bardzo dynamicznie rozwijająca się forma turystyki.
Przedstawione zostały usługi dodatkowe oraz podstawowe świadczone podczas tego typu spektakularnych imprez ,
trendy w gastronomii oraz przyjęcia okolicznościowe organizowane jako blok imprez dodatkowych dla gości biznesu.
Praca została przygotowana na podstawie literatury przedmiotu,
jak również na podstawie dokumentacji zakładowej oraz doświadczeń zdobytych podczas współpracy z C
entrum Konferencyjno-Sportowym w Miętnem, które zajmuje się w głównej mierze
organizacją konferencji i innych form doskonalenia zawodowego oraz szeroko pojętym sportem.
|
|
|
|