|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
11213
|
Temat pracy:
|
Analiza jakości usług transportu zbiorowego komunikacji miejskiej w Warszawie
|
Liczba stron:
|
81
|
Spis treści / plan pracy:
|
Wstęp..........4
Rozdział 1
Ogólna charakterystyka usług transportowych
1.1. Charakterystyka usług transportowych..........6
1.2. Istota usług transportu miejskiego ..........10
1.3. Rola transportu zbiorowego w funkcjonowaniu miasta.......... 15
Rozdział 2
Charakterystyka logistyki usług komunikacji miejskiej
2.1. Organizacja transportu komunikacji miejskiej.......... 19
2.2. Charakterystyka komunikacji miejskiej w Warszawie.......... 20
Rozdział 3
Poziom zadowolenia klienta z usług komunikacji miejskiej w Warszawie
3.1. Analiza jakości usług komunikacji miejskiej w Warszawie ..........41
3.3. Kierunki rozwoju komunikacji miejskiej w Warszawie w celu poprawy satysfakcji pasażerów ..........66
Zakończenie ..........68
Bibliografia ..........69
Spis RysunkóW.......... 71
Spis Tabel ..........72
Spis Wykresów.......... 74
Spis Załączników.......... 75
Opis zawartości pracy:
Celem pracy jest określenie poziomu jakości usług komunikacji miejskiej w Warszawie.
Główny problem badawczy został sformułowany w postaci następującego pytania...
W pracy postawiono następującą hipotezę badawczą: .... Natomiast do sporządzenia części badawczej wykorzystane badanie ankietowe, przeprowadzone wśród pasażerów komunikacji miejskiej w Warszawie.
Przedmiotem badań był poziom jakości usług, podmiotem przedsiębiorstwo świadczące te usługi w Warszawie w latach 2012 – 2014.
Przy opracowaniu części teoretycznej wykorzystano głównie takie pozycje literatury jak:
• Madeyski M., Lissowska M., Marzec J., Wstęp do nauki o transporcie, Wyd. SDPiS, Warszawa 1971;
• Koźlak A., Ekonomika transportu. Teoria i praktyka gospodarcza, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010;
• Wyszomirski O., Gospodarowanie w komunikacji miejskiej, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2002;
• Szołtysek J., Podstawy logistyki miejskiej, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 2007;
• Tundys B., Logistyka miejska. Koncepcje, systemy, rozwiązania, Wyd. Difin, Warszawa 2008.
Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów oraz zakończenia.
W pierwszym rozdziale przedstawiono istotę usług komunikacji miejskiej. Dokonano charakterystyki usług transportu zbiorowego. Omówiono rolę komunikacji miejskiej w funkcjonowaniu miasta.
W drugim rozdziale scharakteryzowano usługi komunikacji miejskiej w Warszawie. Omówiono jej organizację oraz zmiany jakie mają w tym obszarze zostać dokonane w ciągu najbliższych kilku lat.
Trzeci rozdział przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród pasażerów komunikacji miejskiej w Warszawie. Na jego podstawie dokonano charakterystyki poziomu jakości usług transportu zbiorowego w Warszawie. Przedstawiono również kierunki rozwoju komunikacji miejskiej w Warszawie w celu poprawy satysfakcji pasażerów.
W zakończeniu dokonano podsumowania rozważań na temat jakość usług komunikacji miejskiej w Warszawie.
|
|
|
|