Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11010
Temat pracy:  

Marketing i jego „22 niezmienne prawa” w warunkach nowej gospodarki

Liczba stron:   87

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........2

Rozdział I
Wprowadzenie w problematykę pracy
      1.1. Podstawowe pojęcia......... 4
      1.2. Krótka charakterystyka „22 niezmiennych praw marketingu” Riesa i Trouta......... 6
      1.3. Zasady działania nowej gospodarki......... 13

Rozdział II
Środowisko internetu dla działalności marketingowej
      2.1. Czynniki, ze strony gospodarki cyfrowej wpływające na zmiany w tradycyjnym marketingu .........22
      2.2. Nowy marketing internetowy......... 34

Rozdział III
Kampanie reklamowe w internecie
      3.1. Charakterystyka internetowej kampanii reklamowej Pomelo do celó......... 47
         3.1.1. Kampania reklamowa Pomelo do celó .........47
         3.1.2. Cele i metodologia badania .........50
         3.1.3. Cechy społeczno – demograficzne badanych......... 51
         3.1.4. Wymiary skuteczności kampanii Pomelo......... 53
         3.1.5. Zauważalność kampanii i zapamiętanie przekazu reklamowego......... 55
         3.1.6. Zapamiętanie kampanii w grupie celowej .........61
         3.1.7. Ocena kreacji reklamowych......... 61
         3.1.8. Efekt brandingowy i intencja zakupu .........62
      3.2. Efektywność reklamy online na podstawie internetowych kampanii reklamowych firm BoboFrut, Leroy Merlin i Olympus .........66
         3.2.1. Charakterystyka badania .........66
         3.2.2. Cel i metodologia badania......... 66
         3.2.3. Skuteczność kampanii internetowych firm BoboFrut, Leroy Merlin oraz Olympus......... 67
         3.2.4. Efekt brandingowy i intencja zakupu......... 69
      3.3. Nowoczesny marketing i tradycyjne „22 niezamienne prawa marketingu”, a przedstawione internetowe kampanie reklamowe .........71
         3.3.1. Wykorzystanie marketingu internetowego w kampaniach reklamowych online firm Bobo Frut, Leroy Merlin i Olympus oraz napoju Pomelo do celó......... 71
         3.3.2. Wykorzystanie „22 niezmiennych praw marketingu” w kampaniach reklamowych online firm Bobo Frut, Leroy Merlin i Olympus oraz napoju Pomelo do celó......... 76
      3.4. Uaktualnienie i uzupełnienie „22 niezmiennych praw marketingu” na podstawie analizy przedstawionych kampanii reklamowych online......... 79

Zakończenie .........82
Bibliografia......... 83
Literatura......... 83
Czasopisma......... 84
Raporty......... 84
Źródła internetowe......... 84
Spis rysunków......... 85
Spis tabel......... 87


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.