Mamy 14215

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10869
Temat pracy:  

Znaczenie AAC w pracy pedagogicznej z dziećmi dotkniętymi mózgowym porażeniem dziecięcym

Liczba stron:   90

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........5

Rozdział I
Problematyka mózgowego porażenia dziecięcego w świetle literatury
      1.1 Definicja mózgowego porażenia dziecięcego......... 7
      1.2. Źródła powstawania mózgowego porażenia dziecięcego.........9
      1.3. Charakterystyczne symptomy, postacie oraz rodzaje mózgowego porażenia dziecięcego.........10
      1.4. Zaburzenia rozwoju dziecka dotkniętego mózgowym porażeniem dziecięcym.........16

Rozdział II
Komunikacja alternatywna i wspomagająca
      2.1. Typy, cele oraz warunki prawidłowej komunikacji.........20
      2.2. Geneza i pojecie komunikacji alternatywnej oraz wspomagającej (AAC).........22
      2.3. Rozwój AAC w Polsce.........25
      2.4. Cechy charakteryzujące osoby korzystające z AAC.........26
      2.5. Strategie, techniki, etapy procedur oceny wykorzystywane w AAC.........28
      2.4. Charakterystyka, znaczenie i możliwości wykorzystania w pracy pedagogicznej wybranych metod AAC.........31
         2.4.1. Język migowy .........31
         2.4.2 Piktogramy.........33
         2.4.3. Picture Communication Symbols.........36
         2.4.4. System komunikacji Blissa.........36
         2.4.5. Symbole Widgit.........39
         2.4.6. Fonogesty.........39
         2.4.7. Makaton.........41
      2.5. Zastosowanie ACC w pracy pedagogicznej z dziećmi dotkniętymi mózgowym porażeniem dziecięcym.........43

Rozdział III
Metodologia badań
      3.1. Cel i przedmiot badań.........47
      3.2. Problemy badawcze.........48
      3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze.........49
      3.4. Organizacja oraz przebieg badań.........52

Rozdział IV
Prezentacja i analiza zebranego materiału badawczego
      4.1. Studium indywidualnego przypadku – opis.........55
      4.2. Systemy komunikacji alternatywnej i wspomagającej stosowane w pracy pedagogicznej z dziećmi z mpd i uwarunkowania doboru odpowiedniego systemu .........69
      4.4. Trudności w posługiwaniu się systemami komunikacji alternatywnej i wspomagającej napotykane przez dzieci z mpd .........70
      4.5. Wpływ komunikacji alternatywnej i wspomagającej na uspołecznienie dzieci cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce i usprawnienie pracy z nimi.........71

Podsumowanie i wnioski .........73
Bibliografia.........76
Spis tabel.........84
Spis rysunków.........85
Załączniki.........86

   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.