Mamy 14188

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10846
Temat pracy:  

Znaczenie promocji w funkcjonowaniu firm logistycznych na wybranych przykładach.

Liczba stron:   52

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............5

Rozdział 1
Historia powstania firm logistycznych.
      1.1 Definicja firm logistycznych............7
      1.2 Istota i funkcjonowanie firm logistycznych............12
      1.3 Podział firm logistycznych............16

Rozdział 2
Promocja w świetle literatury.
      2.1 Definicja promocji............24
      2.2 Znaczenie promocji............31

Rozdział 3
Funkcjonowanie promocji w firmach logistycznych.
      3.1 Charakterystyka firmy logistycznej „Vento”............37
      3.2. Charakterystyka firmy logistycznej EXPRESSLOGIC sp. jawna............40
      3.3. Promocja w firmach „Vento” i EXPRESSLOGIC............43

Zakończenie............48
Bibliografia............50
Strony internetowe............52

Opis zawartości pracy:

Układ pracy przyjęto odpowiednio do problemów szczegółowych. Praca składa się ze wstępu, zakończenia oraz z trzech rozdziałów merytorycznych. We wstępie zawarto opis ogólny sytuacji problemowych oraz procedury badawczej.
       Rozdział pierwszy dotyczy historii powstania firm logistycznych. W rozdziale pierwszym zostały zawarte trzy podrozdziały: definicja firm logistycznych, istota i funkcjonowanie firm logistycznych oraz podział firm logistycznych.
      Rozdział drugi został poświęcony rozważaniom na temat charakterystyki promocji w świetle literatury jako głównego narzędzia marketingu w przedsiębiorstwie logistycznym.
       Rozdział trzeci został podzielony na dwie części: definicja promocji, znaczenie promocji.
       Ostatni rozdział stanowi funkcjonowanie promocji w firmach logistycznych. Podrozdziały opisują wybrane przykłady firm logistycznych, funkcjonowanie w tych firmach promocji. Wielowątkowość omawianej tematyki i wynikająca obszerność rozważań spowodowały ograniczenie analizy tylko do poszczególnych aspektów.       


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.