Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10846
Temat pracy:  

Znaczenie promocji w funkcjonowaniu firm logistycznych na wybranych przykładach.

Liczba stron:   52

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............5

Rozdział 1
Historia powstania firm logistycznych.
      1.1 Definicja firm logistycznych............7
      1.2 Istota i funkcjonowanie firm logistycznych............12
      1.3 Podział firm logistycznych............16

Rozdział 2
Promocja w świetle literatury.
      2.1 Definicja promocji............24
      2.2 Znaczenie promocji............31

Rozdział 3
Funkcjonowanie promocji w firmach logistycznych.
      3.1 Charakterystyka firmy logistycznej „Vento”............37
      3.2. Charakterystyka firmy logistycznej EXPRESSLOGIC sp. jawna............40
      3.3. Promocja w firmach „Vento” i EXPRESSLOGIC............43

Zakończenie............48
Bibliografia............50
Strony internetowe............52

Opis zawartości pracy:

Układ pracy przyjęto odpowiednio do problemów szczegółowych. Praca składa się ze wstępu, zakończenia oraz z trzech rozdziałów merytorycznych. We wstępie zawarto opis ogólny sytuacji problemowych oraz procedury badawczej.
       Rozdział pierwszy dotyczy historii powstania firm logistycznych. W rozdziale pierwszym zostały zawarte trzy podrozdziały: definicja firm logistycznych, istota i funkcjonowanie firm logistycznych oraz podział firm logistycznych.
      Rozdział drugi został poświęcony rozważaniom na temat charakterystyki promocji w świetle literatury jako głównego narzędzia marketingu w przedsiębiorstwie logistycznym.
       Rozdział trzeci został podzielony na dwie części: definicja promocji, znaczenie promocji.
       Ostatni rozdział stanowi funkcjonowanie promocji w firmach logistycznych. Podrozdziały opisują wybrane przykłady firm logistycznych, funkcjonowanie w tych firmach promocji. Wielowątkowość omawianej tematyki i wynikająca obszerność rozważań spowodowały ograniczenie analizy tylko do poszczególnych aspektów.       


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.