Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10823
Temat pracy:  

Znaczenie i istota marketingu w usługach bankowych na przykładzie banków komercyjnych w Polsce

Liczba stron:   61

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ...........4

Rozdział I
Strategia marketingowa banków komercyjnych w Polsce
      1.1. Warunki stosowania marketingu w usługach bankowych........... 6
      1.2. Rodzaje marketingu wykorzystywane w Polsce........... 7
      1.3. Działanie taktyczne marketingu-mix ...........11
      1.4. Instrumenty marketingowe wykorzystywane przez banki komercyjne w Polsce ...........13

Rozdział II
Wpływ marketingu na decyzję klienta
      2.1. Czynniki wpływające na decyzję klienta ...........18
      2.2. Badania marketingowe pomagające ustalić wpływ marketingu na decyzję klienta ...........25
      2.3. Analiza zadowolenia klienta korzystającego z usługi bankowej........... 29

Rozdział III
Efekty działań marketingowych
      3.1. Rodzaje efektów marketingowych ...........37
      3.2. Porównanie zadowolenia klienta i zadowolenia banku ...........39
      3.3. Marketing szeptany jako efekt marketingu prowadzonego przez banki........... 47

Podsumowanie........... 54
Bibliografia...........55
Spis wykresów ...........59
Spis rysunków ...........60
Spis tabel........... 61

Opis zawartości pracy

Celem niniejszej pracy
było przedstawienie znaczenia marketingu w usługach bankowych. Praca składa się z trzech rozdziałów.
   W rozdziale pierwszym opisano strategię marketingową banków komercyjnych w Polsce. Przedstawiono warunki stosowania marketingu w usługach bankowych. Omówiono rodzaje marketingu stosowane w Polsce oraz instrumenty marketingowe wykorzystywane przez banki komercyjne w Polsce.
   W kolejnym rozdziale opisano wpływ marketingu na decyzje klienta. Scharakteryzowano czynniki wpływające na decyzję klienta. Opisano badania marketingowe pomagające ustalić wpływ marketingu na decyzję klienta oraz analizę zadowolenia klienta korzystającego z usługi bankowej.
   W ostatnim rozdziale omówiono efekty działań marketingowych. Opisano rodzaje efektów marketingowych. Następnie porównano zadowolenie klienta i zadowolenie banku. Przedstawiono wyniki różnych badań dotyczących zadowolenia klientów poszczególnych banków. Omówiono również marketing szeptany jako efekt marketingu prowadzonego przez banki. Pracę zakończono podsumowaniem.
       


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.