|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
10732
|
Temat pracy:
|
Szkolenia jako element rozwoju zawodowego pracowników w XYZ
|
Liczba stron:
|
82
|
Spis treści / plan pracy:
|
Wstęp
Rozdział I Teoretyczne aspekty szkolenia jako element rozwoju zawodowego
1.1 Pojęcie rozwoju pracowników
1.2 Planowanie rozwoju
1.2.1 Organizowanie procesu rozwoju pracowników
1.2.2 Planowanie ścieżki kariery zawodowej
1.3 Pojęcie i cel szkolenia
1.4 Metody szkoleń
1.5 Formy szkoleń
1.6 Proces szkolenia
1.6.1 Analiza potrzeb szkoleniowych
1.6.2 Projektowanie programów szkoleniowych
1.6.3 Realizacja szkoleń
1.6.4 Ocena efektów szkolenia
1.7 Korzyści płynące ze szkoleń
Rozdział 2 Charakterystyka XYZ
2.1 Historia powstania XYZ
2.2 Przedmiot i cel działalności
2.3 Struktura organizacyjna
2.4 Zatrudnienie w XYZ
2.5 Analiza wskaźnikowa
Rozdział 3 Proces szkolenia w XYZ
3.1 Rozwój zawodowy w XYZ
3.2 Szkolenia w XYZ
3.2.1 Szkolenia obligatoryjne
3.2.2 Szkolenia fakultatywne
3.3 Ocena szkoleń jako formy rozwoju zawodowego w świetle przeprowadzonych badań ankietowych
3.3.1 Techniki badawcze
3.3.2 Dane respondentów i dobór próby
3.3.3 Analiza badań własnych
Zakończenie
Literatura
Akty prawne
Inne źródła
Abstract
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki
Opis zawartości pracy:
Celem teoretycznym pracy jest ukazanie szkoleń jako elementu rozwoju zawodowego pracowników. Natomiast celem praktycznym jest analiza szkoleń jako formy rozwoju zawodowego pracowników administracji publicznej zatrudnionych w XYZ.
Praca ma charakter literaturowo-empiryczny, a analiza obejmuje lata 2011-2013.
Praca została zrealizowana na podstawie literatury z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, źródła internetowego oraz materiałów statystyczno-analitycznych otrzymanych z XYZ. Niektóre dane zaprezentowano w tabelach lub zilustrowano za pomocą rysunków.
Układ pracy został podporządkowany celowi i prezentuje się następująco:
Rozdział pierwszy zawiera teoretyczne ujęcie zagadnienia rozwoju zawodowego i szkoleń, przedstawia planowanie oraz organizowanie procesu rozwoju zawodowego pracowników, omawia metody, formy szkoleń, a także ukazuje proces szkolenia jak i korzyści płynące z jego organizacji i uczestnictwa w tej formie dokształcania.
Rozdział drugi ukazuje charakterystykę XYZ, historię jego powstania, przedmiot i cel działalności Urzędu oraz strukturę organizacyjną.
Ponadto w rozdziale tym zostały ujęte kwestie dotyczące zatrudnienia w Urzędzie Gminy.
Rozdział trzeci zawiera część empiryczną pracy. Przedstawia sposób realizacji rozwoju zawodowego pracowników Urzędu i organizacji procesu szkolenia w badanej jednostce. W rozdziale tym zostały omówione aspekty dotyczące określenia potrzeb szkoleniowych, stworzenia i realizacji programu szkoleniowego, a także metody i formy szkoleń, w których uczestniczą pracownicy. Rozdział ten przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego pośród pracowników zatrudnionych w XYZ.
|
|
|
|