Mamy 12787

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10666
Temat pracy:  

Analiza danych w systemach zarządzania relacjami z klientem

Liczba stron:   85

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Kierunki rozwoju technologii informatycznych

Rozdział 2
Systemy klasy CRM

      2.1. Koncepcja systemów CRM
      2.2. CRM w stronę marketingu partnerskiego
      2.3. Funkcjonalność systemów CRM
      2.4. Architektura systemów CRM
      2.5. Wdrażanie strategii CRM w przedsiębiorstwie
         2.5.1. Przygotowanie firmy do wdrożenia strategii CRM
         2.5.2. Przyczyny niepowodzeń wdrażania systemów CRM
         2.5.3. Koszty wdrożenia systemu CRM
         2.5.4. Korzyści z wdrożenia systemu CRM
      2.6. Światowy i krajowy rynek systemów CRM
         2.6.1. Systemy CRM na świecie
         2.6.2. Wdrożenia i perspektywy rozwoju systemów CRM w Polsce
         2.6.3. Systemy CRM oferowane na polskim rynku

Rozdział 3
Data mining

      3.1. Analiza danych dotyczących klientów
         3.1.1. Business Intelligence
         3.1.2. Hurtownia danych
         3.1.3. Systemy pytająco - raportujące
         3.1.4. OLAP
      3.2. Idea i założenia eksploracji danych
      3.3. Zadania i algorytmy stosowane w eksploracji danych

Rozdział 4
Rynek narzędzi business intelligence

      4.1. Wykorzystanie systemów Business Intelligence w polskich firmach
      4.2. Przegląd wybranych narzędzi do eksploracji danych

Zakończenie
Bibliografia
Netografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów

Opis zawartości pracy:


Całość pracy podzielona została na cztery rozdziały.
      Rozdział pierwszyprzedstawia ogólną analizę otoczenia, w jakim funkcjonują współcześnie przedsiębiorstwa oraz stanowi przegląd wykorzystywanych przez nie technologii informatycznych, które umożliwiają im podjęcie walki z konkurencją.
      Rozdział drugi poświęcony jest systemom zarządzania relacjami z klientem. W pierwszej części omówione zostały podstawowe założenia systemów klasy CRM, ich funkcjonalność oraz architektura. Następnie wskazane zostały najważniejsze aspekty związane z przygotowaniem firmy do wdrożenia strategii CRM, pokazując przy tym przyczyny niepowodzeń, koszty oraz korzyści z wdrożenia tych systemów. Ostatni podrozdział prezentuje stopień wykorzystania systemów do zarządzania relacjami z klientem na świecie, a w szczególności w Polsce, pokazując przy tym dostępne na polskim rynku systemy klasy CRM.
      W rozdziale trzecim rozpatrzone zostały zagadnienia związane z analizą danych dotyczących klientów. Następnie opisano systemy wspomagania decyzji Business Intelligence, które obejmują hurtownie danych, systemy pytająco - raportujące, narzędzia OLAP oraz coraz bardziej popularne i jednocześnie najbardziej złożone techniki data mining. W ramach ostatnich dwóch części rozdziału opisane zostały założenia i zadania wykonywane przez eksplorację danych oraz stosowane w ramach niej algorytmy.
      W rozdziale czwartym przedstawiony został stan wykorzystania systemów Business Intelligence na polskim rynku, przedstawiając przy tym najbardziej popularne narzędzia w zakresie eksploracji danych.


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.