Mamy 12676

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10619
Temat pracy:  

Wykorzystanie liderów opinii w działalności promocyjnej w branży hippicznej

Liczba stron:   58

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........5

Rozdział 1
Rola liderów opinii w działalności promocyjnej przedsiębiorstwa
      1.1. Promocja jako komunikacja marketingowa.......... 6
         1.1.1. Pojęcie promocji.......... 6
         1.1.2. Cele promocji.......... 6
         1.1.3. Promocja a komunikacja marketingowa.......... 8
            1.1.3.1. Pojęcie komunikowania.......... 8
            1.1.3.2. Podstawowe elementy procesu komunikowania.......... 9
            1.1.3.3. Uczestnicy komunikacji marketingowej.......... 9
            1.1.3.4. Podstawowe poziomy komunikacji.......... 11
            1.1.3.5. Podstawowe modele komunikacji.......... 12
            1.1.3.6. Funkcje komunikacji marketingowej.......... 13
            1.1.3.7. Formalna i nieformalna komunikacja marketingowa.......... 14
            1.1.3.8. Komunikaty marketingowe.......... 14
      1.2. Narzędzia promocji ..........16
         1.2.1. Promocja sprzedaży ..........16
            1.2.1.1. Promocja sprzedaży: pojęcie ..........16
            1.2.1.2. Podstawowe techniki promocji sprzedaży.......... 16
         1.2.2. Sprzedaż osobista.......... 19
            1.2.2.1. Pojęcie sprzedaży osobistej.......... 19
            1.2.2.2. Cele i funkcje sprzedaży osobistej ..........20
            1.2.2.3. Techniki sprzedaży osobistej.......... 21
         1.2.3. Public relations ..........22
            1.2.3.1. Pojęcie public relations.......... 22
            1.2.3.2. Narzędzia i techniki public relations.......... 23
         1.2.4. Reklama.......... 25
            1.2.4.1. Pojęcie reklamy.......... 25
            1.2.4.2. Funkcje reklamy.......... 25
            1.2.4.3. Główne media reklamowe.......... 26
      1.3. Marketing szeptany.......... 28
         1.3.1. Pojęcie marketingu szeptanego.......... 28
         1.3.2. Pojęcie sieci w marketingu szeptanym.......... 29
      1.4. Grupa odniesienia ..........29
         1.4.1. Pojęcie grupy odniesienia.......... 29
         1.4.2. Podstawowe funkcje grupy odniesienia ..........30
      1.5. Koncepcja liderów opinii w komunikacji marketingowej.......... 31
         1.5.1. Pojęcie liderów opinii.......... 31
         1.5.2. Podział konsumentów ze względu na akceptację nowości.......... 32
         1.5.3. Rodzaje liderów opinii ..........33
         1.5.4. Wpływ liderów opinii na decyzje zakupowe konsumentów ..........34

Rozdział 2
Analiza wykorzystania liderów opinii w działaniach promocyjnych wybranych firm w branży hippicznej
      2.1. Charakterystyka branży hippicznej w Polsce.......... 35
      2.2. Podstawowe produkty ..........36
         2.2.1. Siodła i osprzęt ..........36
         2.2.2. Odzież jeździecka.......... 36
         2.2.3. Suplementy i odżywki dla koni ..........37
      2.3. Główni konkurenci w branży hippicznej na rynku polskim ..........37
         2.3.1. Siodła i osprzęt ..........37
         2.3.2. Odzież jeździecka ..........39
         2.3.3. Suplementy i odżywki dla koni.......... 40
      2.4. Opis działalności promocyjnej w branży hippicznej.......... 40
         2.4.1. Siodła i osprzęt.......... 40
         2.4.2. Odzież jeździecka.......... 42
         2.4.3. Suplementy i odżywki dla koni.......... 42
      2.5. Opis wykorzystania liderów opinii w działalności promocyjnej.......... 43
         2.5.1. Siodła i osprzęt ..........43
         2.5.2. Odzież jeździecka..........44
         2.5.3. Suplementy i odżywki dla koni ..........46
      2.6. Analiza wykorzystania liderów opinii w branży hippicznej.......... 46
         2.6.1. Podstawowe kryteria analizy ..........46
         2.6.2. Analiza oraz ocena i wnioski dotyczące wykorzystania lidera opinii w branży hippicznej ..........48

Rozdział 3
Model wykorzystania liderów opinii w branży hippicznej
      3.1. Podstawowe założenia modelu oddziaływania liderów opinii na konsumentów ..........50
      3.2. Model wykorzystania postaci lidera opinii w działalności promocyjnej.......... 51
         3.2.1. Wykorzystanie postaci lidera opinii a strategia promocyjna firmy.......... 51
            3.2.1.1. Wprowadzenie nowego produktu/marki na rynek ..........51
            3.2.1.2. Utrzymanie pozycji na rynku, przypomnienie o istnieniu marki ..........51
            3.2.1.3. Odświeżenie, zmiana wizerunku firmy ..........51
         3.2.2. Wykorzystanie postaci lidera opinii a rodzaj produktu.......... 52
            3.2.2.1. Siodła i osprzęt ..........52
            3.2.2.2. Odzież jeździecka.......... 52
            3.2.2.3. Suplementy i odżywki dla koni ..........53
         3.2.3. Wykorzystanie postaci lidera opinii a typ lidera ..........54
            3.2.3.1. Lider - autorytet ..........54
            3.2.3.2. Lider - ekspert ..........55
            3.2.3.3. Lider - zwykły użytkownik.......... 55

Zakończenie ..........56
Bibliografia.......... 57
Literatura naukowa.......... 57
Literatura branżowa.......... 58
Strony internetowe..........58


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.