Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10586
Temat pracy:  

Tworzenie i doskonalenie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa

Liczba stron:   70

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Postrzeganie wizerunku firmy w literaturze przedmiotu w przedsiębiorstwie
      1.1. Definicja wizerunku firmy i elementy go kształtujące
      1.2. Marka, tożsamość a wizerunek organizacji
      1.3. Proces projektowania (kształtowania) wizerunku

Rozdział 2
Kreowanie wizerunku w firmie XYZ
      2.1. Przedmiot działalności firmy i jego wpływ na wizerunek i kształtowanie wizerunku
      2.2. Otoczenie przedsiębiorstwa i jego rola dla wizerunku oraz podstawowa analiza strategiczna firmy
      2.3. Strategia kreowania wizerunku firmy

Rozdział 3
Kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku badanego przedsiębiorstwa
      3.1. Aktualny model biznesowy i jego wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku
      3.2. Konkurencja i jej wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa – public relations w doskonaleniu wizerunku

Zakończenie
Bibliografia

Opis zawartości pracy:

      Praca dyplomowa podzielona jest na trzy główne rozdziały. Pierwszy ma charakter teoriopoznawczy, natomiast dwa kolejne charakter analityczno-badawczy. Pracę dyplomową rozpoczyna wstęp i wieńczy zakończenie.
      Pierwszy rozdział przedstawia podstawy teoretyczne pracy. Koncentruje się na podstawowych zagadnieniach opisujących postrzeganie wizerunku firmy. Zaprezentowano tutaj rozważania na temat celu działalności przedsiębiorstwa i zarządzania jego wartością, prezentując wpływ jaki na tę wartość mają zasoby niematerialne. Wyjaśniono pojęcie wizerunku firmy, marki czy tożsamości firmy. Ukazano proces kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa.
      Rozdział drugi charakteryzuje wybrane przedsiębiorstwo i rozpatruje je w aspekcie kreowania przez nie swojego wizerunku oraz elementów, które na wizerunek mają bezpośredni wpływ. W ramach ich prezentacji zawarte zostaną informację dotyczące m.in. historii i etapach rozwoju, przedmiocie działalności i ofercie produktowej.
      W rozdziale trzecim przeanalizowano możliwe kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku wybranego podmiotu rynkowego. W pierwszej kolejności analizowano tą kwestię od strony strategicznej – od strony modelu biznesowego przedsiębiorstwa. Dalej, skoncentrowano się na możliwych działaniach już w zakresie operacyjnym, w szczególności warunkując treść rozważań na działalności konkurencji rynkowej.


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.