Mamy 15125

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10572
Temat pracy:  

Analiza strategii rozwoju wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego

Liczba stron:   156

Spis treści / plan pracy:

Wprowadzenie

Rozdział 1.
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
      1.1. Istota i definicja marketingu
      1.2. Główne zasady marketingu.
      1.3. Funkcje marketingu w organizacji
      1.4. Marketing w strukturze organizacyjnej firmy
      1.5. Zasadnicze elementy marketingu (marketing-mix)

Rozdział 2.
Strategie działania firmy oraz czynniki je kształtujące
      2.1. Definicja strategii przedsiębiorstwa - rodzaje strategii
      2.2. Cechy strategii rozwoju
      2.3. Strategie marketingowe jako strategie funkcjonalne w strukturze strategii firmy
      2.4. Elementy wpływające na wybór strategii marketingowej
      2.5. Pojęcie strategii marketingowej
      2.6. Proces projektowania strategii marketingowej
      2.7. Rodzaje strategii marketingowych

Rozdział 3.
Ocena pozycji rynkowej firmy jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych
      3.1. Ocena udziału w rynku
      3.2. Metody portfelowe
      3.3. Analiza swot

Rozdział 4.
Strategia marketingowa wybranego przedsiębiorstwa
      4.1. Ogólna charakterystyka firmy
      4.2. Struktura organizacyjna i organizacja pracy w firmie
      4.3. Profil działalności firmy
      4.4. Rozpoznanie funkcji marketingowej
      4.5. Charakterystyka branży działalności firmy
      4.6. Ocena konkurencji
      4.7. Funkcja dystrybucji i jej wpływ na kształtowanie strategii
      4.8. Partnerzy i ich wpływ na marketing
      4.9. Analiza sytuacji przedsiębiorstwa
      4.10. Cele marketingowe firmy
      4.11. Projekt koncepcyjny strategii marketingowej
      4.12. Plany promocji produktów firmy

Podsumowanie
Bibliografia




Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.