Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10495
Temat pracy:  

Formy promocji turystyki w Polsce

Liczba stron:   73

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 5

Rozdział I
Rynek w turystyce
            1.1. Charakterystyka rynku usług turystycznych ..........7
            1.2. Analiza i określenie sektorów rynku w turystyce..........12
            1.3. Struktura informacyjna w turystyce..........18

Rozdział II
Marketing w turystyce
            2.1. Marketing i jego rola w turystyce..........21
            2.2. Idee marketingu..........29
            2.3. Usługi turystyczne a marketing – mix..........32
            2.4. Promocja na rynku turystycznym..........34

Rozdział III
Internet – nowoczesna forma rozwoju turystyki w Polsce
      3.1. Charakterystyka Internetu i jego wpływ na społeczeństwo..........46
      3.2. Definicja e-turystyki..........48
      3.3. Społeczeństwo informacyjne..........50
      3.4. Biznes elektroniczny na polskim i światowym rynku..........52

Rozdział IV
Analiza badań własnych
      4.1. Metodologia badań własnych..........56
         4.1.1. Rola metodologii..........56
         4.1.2. Przedmiot i cel badań..........57
         4.1.3. Problemy i hipotezy badawcze..........58
         4.1.4. Metody i narzędzia badawcze..........59
      4.2. Analiza przeprowadzonej ankiety..........60

Zakończenie..........68
Bibliografia..........69
Spis tabel..........71
Spis rysunków..........72
Załączniki..........73

Opis zawartości pracy:

Praca ma charakter badawczy i systematyzujący, oraz ma na celu zaprezentowanie jaki wpływ na społeczeństwo mają nowoczesne formy promocji turystyki.
      W pierwszym rozdziale pracy zawarte zostały ogólne pojęcia o rynku turystycznym, podział rynku turystycznego, badania marketingowe.
      Rozdział drugi przedstawia ogólną charakterystykę marketingu, jego idee, rolę w turystyce, usługi oraz jest poświęcony promocji na rynku turystycznym.
      W trzecim rozdziale opisany został Internet jako nowe środowisko dla rozwoju turystyki w Polsce. Jego pojęcie, termin e-turystyki i to w jaki sposób rozwinął się dzięki niemu handel elektroniczny.
      W rozdziale czwartym zaprezentowano badanie na podstawie wybranych osób korzystających z usług biur turystycznych. Jest w nim zawarta analiza usług oferowanych przez biura, oraz ich jakości i stosowanych metod promocji.

          


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.