Mamy 12676

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10495
Temat pracy:  

Formy promocji turystyki w Polsce

Liczba stron:   73

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 5

Rozdział I
Rynek w turystyce
            1.1. Charakterystyka rynku usług turystycznych ..........7
            1.2. Analiza i określenie sektorów rynku w turystyce..........12
            1.3. Struktura informacyjna w turystyce..........18

Rozdział II
Marketing w turystyce
            2.1. Marketing i jego rola w turystyce..........21
            2.2. Idee marketingu..........29
            2.3. Usługi turystyczne a marketing – mix..........32
            2.4. Promocja na rynku turystycznym..........34

Rozdział III
Internet – nowoczesna forma rozwoju turystyki w Polsce
      3.1. Charakterystyka Internetu i jego wpływ na społeczeństwo..........46
      3.2. Definicja e-turystyki..........48
      3.3. Społeczeństwo informacyjne..........50
      3.4. Biznes elektroniczny na polskim i światowym rynku..........52

Rozdział IV
Analiza badań własnych
      4.1. Metodologia badań własnych..........56
         4.1.1. Rola metodologii..........56
         4.1.2. Przedmiot i cel badań..........57
         4.1.3. Problemy i hipotezy badawcze..........58
         4.1.4. Metody i narzędzia badawcze..........59
      4.2. Analiza przeprowadzonej ankiety..........60

Zakończenie..........68
Bibliografia..........69
Spis tabel..........71
Spis rysunków..........72
Załączniki..........73

Opis zawartości pracy:

Praca ma charakter badawczy i systematyzujący, oraz ma na celu zaprezentowanie jaki wpływ na społeczeństwo mają nowoczesne formy promocji turystyki.
      W pierwszym rozdziale pracy zawarte zostały ogólne pojęcia o rynku turystycznym, podział rynku turystycznego, badania marketingowe.
      Rozdział drugi przedstawia ogólną charakterystykę marketingu, jego idee, rolę w turystyce, usługi oraz jest poświęcony promocji na rynku turystycznym.
      W trzecim rozdziale opisany został Internet jako nowe środowisko dla rozwoju turystyki w Polsce. Jego pojęcie, termin e-turystyki i to w jaki sposób rozwinął się dzięki niemu handel elektroniczny.
      W rozdziale czwartym zaprezentowano badanie na podstawie wybranych osób korzystających z usług biur turystycznych. Jest w nim zawarta analiza usług oferowanych przez biura, oraz ich jakości i stosowanych metod promocji.

          


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.