Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10493
Temat pracy:  

Kształtowanie wizerunku marki i jej znaczenie na rynku konsumenckim na podstawie firmy Cigarette Company

Liczba stron:   60

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........3

Rozdział 1
Kształtowanie marki i jej znaczenie

      1.1 Marka i jej atrybuty ..........5
      1.2 Znaczenie marki na rynku konsumenckim.......... 14
      1.3 Kształtowanie wizerunku marki ..........20
      1.4 Promocja sprzedaży jako instrument wsparcia dla marki.......... 26

Rozdział 2
Zakres funkcjonowanie firmy Cigarette Company

      2.1 Geneza działalności firmy Cigarette Company ..........30
      2.2 Portfolio marek Cigarette Company ..........33
      2.3 Podstawowe wartości Cigarette Company.......... 37

Rozdział3
Kształtowanie marki papierosów Davidoff

      3.1 Historia i dziedzictwo marki Davidoff.......... 43
      3.2 Pozycjonowanie marki Davidoff ..........44
      3.3 Kreowanie wizerunku marki Davidoff ..........48
      3.4 Ocena strategii zarządzania wizerunkiem i propozycja zmian.......... 54

Zakończenie ..........56
Literatura.......... 57
Spis ilustracji.......... 60
Spis wykresów ..........60

Opis zawartości pracy:

      Celem niniejszej pracy
jest przedstawienie procesu kształtowania wizerunku jednej z marek papierosów firmy Cigarette Company oraz pokazanie jak duże znaczenie odgrywa rozpoznawalna marka na rynku konsumenckim. Przedmiotem rozważań jest głównie sposób budowania image produktu po przez wykorzystanie promocji sprzedaży oraz public relations jako jednej z niewielu dostępnych form kreowania wizerunku przez koncerny tytoniowe. Praca składa się z trzech rozdziałów.
      W pierwszym rozdziale zaprezentowano teorie zagadnień z zakresu marki , zdobywania lojalności konsumentów ,public relations oraz promocji sprzedaży.
      W części poświęconej marce znajdziemy : kwestie związane z ogólnym pojęciem marki ,wybieraniem odpowiedniej nazwy i znaku, sposobami jej pozycjonowania oraz kształtowania wizerunku produktu i przedsiębiorstwa jako całości. Z tematyki zdobywania lojalnych nabywców opisano między innymi podstawowe czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów. W części dotyczącej public relations przedstawiono: podstawowe definicje , opisano główne cele oraz podstawowe narzędzia działania PR.
      Rozdział drugi przedstawia opis działalności Cigarette Company, a mianowicie: historię powstania koncernu, oraz wartości jakimi kieruje się organizacja w swoim działaniu. W rozdziale tym zaprezentowane zostaje również portfolio marek jakie posiada w swojej ofercie firma...


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.