Mamy 13149

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10482
Temat pracy:  

System dystrybucji i pozyskiwania klientów

Liczba stron:   96

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie...........2

Rozdział 1
Podstawowe zagadnienia dystrybucji i obsługi klienta
      1.1. Wprowadzenie do dystrybucji dóbr........... 4
      1.2. Relacje z klientami i ich logistyczna obsługa........... 14
      1.3. Postrzegania klientów na różnych rodzajach rynków ...........25

Rozdział 2
Ewolucja metod pozyskiwania klientów
      2.1. Czynniki globalizacyjne i współczesne zachowania zakupowe klientów........... 32
      2.2. Dystrybucja i pozyskiwanie klientów poprzez Internet........... 39
      2.3. Zarządzanie relacjami z klientem........... 44

Rozdział 3
Koncepcja przeprojektowania systemu dystrybucji i pozyskiwania klientów dla wybranego produktu
      3.1. Charakterystyka wstępna produktu oraz aktualnych sposobów dystrybucji i pozyskiwania klientów ...........57
      3.2. Projekt nowego systemu ...........69

Podsumowanie ...........82
Bibliografia...........85
Spis tabel ...........89
Spis rysunków ...........90
Spis załączników ...........92

Opis zawartości pracy:

      Na przestrzeni pracy dyplomowej
omówiono m.in.: pojęcie dystrybucji, pojęcie logistycznej obsługi klienta, uwarunkowania postrzegania klientów na różnych rynkach, kształtowanie tradycyjnych sieci dystrybucji oraz podstawowe procedury obsługi klientów. W dalszej części zawarto wiedzę o nowoczesnych metodach pozyskiwania klientów; omówiono współczesne zachowania zakupowe klientów, zagadnienia internacjonalizacji i coraz szersze wykorzystywanie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Znalazło się również miejsce na opisanie koncepcji zarządzania relacjami z klientem. Ostatni część opracowania ma charakter typowo badawczy, i traktuje o wybranym produkcie, dotyczyć będzie właściwej próby rozbudowy systemu jego dystrybucji i pozyskiwania klientów, wcześniej opisując aktualny tego model. Scharakteryzowano wybrany produkt oraz rynek, na który docelowo trafia, bez której to wiedzy niemożliwym byłoby prowadzenie dalszych praktycznych rozważań. Dalej, autor zamierza dokonać próby rozbudowy systemu, w podziale na wykorzystanie elementów podejścia tradycyjnego oraz podejścia nowoczesnego (z wykorzystaniem internetowych platform handlowych).
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.