Mamy 15125

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10478
Temat pracy:  

Marketing na rynku nieruchomości na przykładzie inwestycji Garden Residence

Liczba stron:   99

Spis treści / plan pracy:

Wstęp .........5

Rozdział I
Pojęcie i znaczenie marketingu
            1.1Marketing.........7
            1.2 Funkcje marketingu .........10
            1.3.Typy rozwoju orientacji potrzeb.........17

Rozdział II
Strategie marketingowe
            2.1.Marketing i jego instrumenty .........22
            2.2 Promotion mix.........27
            2.3.Reklama jako sposób komunikacji marketingowej.........29

Rozdzial III
Nieruchomość mieszkaniowa jako produkt marketingowy
            3.1.Pojęcie i cechy nieruchomości .........39
            3.2.Rodzaje nieruchomości .........44
            3.3.Funkcje nieruchomości.........48
            3.4.Cykl życia produktu nieruchomości.........52

Rozdzial IV
Rynek nieruchomości mieszkaniowych
            4.1. Teoria rynku nieruchomości.........59
            4.2. Funkcjonowanie rynku nieruchomości mieszkaniowych .........62
            4.3. Podmioty na rynku nieruchomości mieszkaniowych.........65
            4.4. Charakterystyka rynku mieszkaniowego w Polsce.........68

Rozdział V
Skuteczność działań marketingowych na przykładzie inwestycji Garden Residence
            5.1 Charakterystyka inwestycji Garden Residence.........77
            5.2 Specyfika dzielnicy Zabłocie .........78
            5.3 Omówienie wyników badań .........79

Zakończenie.........95
Bibliografia.........96
Spis tabel, fotografii i wykresów.........100

Opis zawartości pracy:

Niniejsza praca zawiera pięć rozdziałów.
      W rozdziale pierwszym omówiono podstawowe kwestie dotyczące marketingu oraz jego funkcji .
      Rozdział drugi ma charakter zgłębiający strategie marketingowe, narzędzia marketingu - promotion mix oraz pojęcie i cel reklamy.
      Rozdział trzeci przedstawia nieruchomość mieszkaniową jako produkt. Opisuje on co to jest nieruchomość jakie wyróżniamy jej rodzaje oraz jakie pełnią one funkcje.
      W rozdziale czwartym została zaprezentowana i opisana specyfika samego rynku nieruchomości. Wyjaśniono podstawowe pojęcia i terminy z nim związane. To w jaki sposób funkcjonuje oraz jakie podmioty na nim występują. Scharakteryzowano rynek mieszkaniowy w Polsce. Do celów tejże pracy magisterskiej przeprowadzono badania ankietowe. Respondenci wypełniali formularz przez internet. Kwestionariusz wywiadu obejmował 12 pytań. Zawierał on pytania zamknięte oraz te na które, należało udzielić odpowiedzi pisemnej. Ponadto zbadano profil społeczno-ekonomiczny ankietowanych, w celu zbadania zależności miedzy cechami społeczno-ekonomicznymi, a oddziaływaniem reklamy oraz innych czynników które zadecydowały o wyborze obecnie zamieszkiwanego osiedla. Wyniki otrzymanych badań zostały opisane w rozdziale piątym wraz z ich ilustracja graficzna wszystkie wykresy ponumerowano zgodnie z ich kolejnością występowania.

          


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.