|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
10422
|
Temat pracy:
|
Wykorzystanie wsparcia wizualnego przez nauczycieli w nauczaniu języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
|
Liczba stron:
|
61
|
Spis treści / plan pracy:
|
Wstęp.............5
Rozdział I
1.1 Charakterystyka procesu nauczania języka angielskiego
a. Podstawa programowa............. 8
1.2 Rodzaje środków dydaktycznych w nauczaniu języka angielskiego............. 9
a. Definicja i funkcje środków dydaktycznych............. 10
1.3 Środki wizualne............. 12
a. Charakterystyka............. 12
b. Rodzaje środków wizualnych............. 13
1.4 Rodzaje pamięci sensorycznej............. 26
a. Sensoryczna pamięć wzrokowa (ikoniczna)............. 27
1.5 Inteligencje wielorakie w procesie nauczania języka angielskiego .............28
Rozdział II
Metodologiczne podstawy badań
2.1. Przedmiot i cele badań .............31
2.2 Problemy i hipotezy badawcze .............35
2.3 Zmienne i ich wskaźniki .............36
2.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze............. 40
2.5 Teren i organizacja badań............. 42
2.6 Charakterystyka badanego środowiska............. 43
Rozdział III
Analiza wyników badań własnych
3.1 Charakterystyka badanej grupy .............45
3.2 Wykorzystanie wsparcia wizualnego w pracy z dziećmi............. 47
3.3 Sposób wykorzystania środków wsparcia wizualnego .............49
3.4 Inteligencje wielorakie w procesie nauczania .............51
Podsumowanie i wnioski............. 53
Zakończenie.............55
Bibliografia............. 56
Netografia............. 59
Spis tabel .............60
Aneks.............61
Opis zawartości pracy:
Rozdział pierwszy zawiera charakterystykę procesu nauczania na podstawie podstawy programowej, podział środków dydaktycznych oraz charakterystykę i rodzaje środków wsparcia wizualnego, opis pamięci sensorycznej.
W drugim rozdziale przedstawiona jest metodologia badań oraz charakterystyka, miejsce przeprowadzonych badań własnych.
Rozdział trzeci to analiza wyników badań własnych, umożliwiająca zdobycie wiedzy na temat wieku, płci, miejsca pracy, środków stosowanych na zajęciach, ćwiczeń, w których te środki są wykorzystywane, momentów na lekcji, podczas których środki wsparcia wizualnego są wykorzystywane oraz stosowania ćwiczeń rozwijających różne rodzaje Inteligencji Wielorakich.
|
|
|
|