|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
10358
|
Temat pracy:
|
Logistyka reengineering zbytu działalności przedsiębiorstwa
|
Liczba stron:
|
75
|
Spis treści / plan pracy:
|
Wstęp............2
Rozdział 1
Konceptualne zasady i innowacje strategii zbytu działalności w przedsiębiorstwie.
1.1 Pojęcie i istota zbytu działalności przedsiębiorstwa............5
1.2 Reengineering procesów biznesowych w logistyce............15
1.3 Współczesna praktyka i perspektywy rozwoju e-commerce w sprzedaży działalności przedsiębiorstw............20
Rozdział 2
Organizacyjno-ekonomiczna charakteryka sklepu internetowego Plitka.UA.
2.1 Schemat działania sklepu internetowego ............25
2.2 Ekonomiczne zawartość sklepu Internetowego 'plitka.ua'............30
2.3 Logistyczna działalności sklepu internetowego 'plitka.ua'............36
2.4 Koszty tworzeniu i rozmieszczeniu sklepu internetowego w informacyjnym środowisku............43
Rozdział 3
Optymalizacja zbytu działalności poprzez wprowadzenie sklepu internetowego
3.1 Strategia marketingowa............48
3.2 Operacyjny, organizacyjny i finansowy plan............51
3.3 Analiza czystego dochodu pieniężnego............62
3.4 Efektywność projektu............65
Zakończenie............68
Bibliografia............72
Opis zawartości pracy:
Celem badań jest opracowanie naukowo-metodycznych podstaw kształtowania strategii logistycznej sklepu Internetowego i mechanizm jej realizacji na podstawie analizy systemów logistycznych procesów biznesowych sklepu Internetowego i ich integracji z procesami biznesowymi innych podmiotów rynku internetowego handlu – uczestnikami logistycznych handlu online.
Osiągnięcie postawionego celu uzasadniał konieczność rozwiązania następujących zadań:
− przeprowadzenie analizy głównych koncepcji logistycznych i ocena możliwości ich wdrażania w handlu Online;
− dokonanie analizy działalności i trendów rozwoju sklepu Internetowego w Ukrainie;
− identyfikacja i badanie logistycznych ryzyka e-commerce, które wpływają na wybór i kształtowanie strategii logistycznej w sklepie internetowym;
− opracowanie podstawowych zasad i metodycznych podstaw kształtowania strategii logistycznej sklepu Internetowego, zorientowanego na logistyczną współpraca z podmiotami rynku Internetowego handlu;
− opracowanie wytycznych w zakresie kształtowania i realizacji strategii logistycznych w sklepie internetowym.
Obiekt badań – logistyczne procesów biznesowych sklepu we współpracy z podmiotami rynku handlu Online.
Przedmiot badania – naukowo-metodyczne zapewnienie kształtowania strategii logistycznej w sklepie internetowym.
Metody badania. Metodologicznej podstawą pracy dyplomowej są klasyczne i współczesne teorie ekonomiczne badania teoretyczne podstawy logistyki, prace naukowe krajowych i zagranicznych naukowców, przepisów ogólnoeuropejskiego charakteru, krajowe akty władzy ustawodawczej i wykonawczej. Badania opierają się na wykorzystaniu podstawowych zasad systemowego podejścia, współczesnej teorii zarządzania strategicznego, marketingu i logistyki, ekonomiczno-matematycznych i statystycznych metod analizy i prognozowania, indukcji i dedukcji, rozkładu i agregowania, ekonomicznego uzasadnienia decyzji zarządczych.
|
|
|
|