|
|
Zobacz prace podzielone tematami:
|
|
|
|
Numer pracy:
|
10296
|
Temat pracy:
|
Analiza obsługi klienta w aspekcie ekonomicznym i logistycznym na przykładzie Lotniska Chopina.
|
Liczba stron:
|
65
|
Spis treści / plan pracy:
|
Wstęp..........4
Rozdział 1
Aspekty transportu lotniczego
1.1 Pojęcie i charakterystyka transportu.......... 6
1.1.1 Znaczenie transportu i zarys jego charakterystyki.......... 7
1.1.2 Podział transportu.......... 9
1.2 Pojęcie transportu lotniczego.......... 11
1.3 Elementy ekonomiki transportu lotniczego.......... 16
Rozdział 2
Istota obsługi klienta
2.1 Pojęcie i znaczenie logistycznej obsługi klienta.......... 20
2.2 Elementy obsługi klienta..........26
2.3 Strategie obsługi klienta..........28
2.4 Efektywna obsługa klienta ..........32
Rozdział 3
Charakterystyka portu lotniczego w Warszawie jako miejsca świadczenia usług
3.1 Główne porty lotnicze w Polsce..........35
3.2 Budowa i charakterystyka lotniska Fryderyka Chopina..........40
3.3 Linie lotnicze i kierunki obsługiwane na lotnisku Chopina..........44
Rozdział 4
Jakość obsługi klienta na Lotnisku Chopina
4.1 Usługi przedtransakcyjne ..........50
4.2. Elementy transakcyjne.......... 52
4.3 Obsługa potransakcyjna ..........56
4.4 Strategia Lotniska w latach 2012-2037 ..........58
Zakończenie
Spis tabel ..........62
Spis rysunków ..........62
Bibliografia ..........63
I pozycjie literatury ..........63
II Źródła internetowe ..........65
Opis zawartości pracy:
Celem pracy jest przedstawienie roli obsługi klienta w procesie świadczenie usługi transportowej na lotnisku Chopina
oraz wskazanie słabych ogniw w łańcuchu usługowym.
Praca zawiera odniesienia do transportu lotniczego w Polsce, charakterystykę elementów niezbędnej infrastruktury oraz obrazuje
największych przewoźników, którzy funkcjonują w WAW.
W pracy znajduje się także wskazanie najważniejszych kwestii związanych z logistyczną obsługą klienta na rynku lotniczym.
Przy pisaniu niniejszej pracy posłużono się literaturą przedmiotu, przepisami prawa i licznymi źródłami internetowymi.
Praca została napisana na podstawie różnorodnych pozycji bibliograficznych, wśród nich znalazły się pozycje: książkowe, artykuły,
akty prawne oraz materiały internetowe. Zagadnienia praktyczne zostały opracowane na podstawie statystyk zamieszczonych
na stronie internetowej lotniska Chopiana oraz podanych przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Praca składa się z czterech rozdziałów.
Pierwszy rozdział zawiera ogólną charakterystykę poszczególnych gałęzi transportu, ze szczególnym uwzględnieniem transportu lotniczego.
W rozdziale przedstawiono funkcje transportowych przedsiębiorstw lotniczych, organizacje międzynarodowe oraz przedstawiono strukturę lotniska.
Wyjaśniono i przedstawiono szereg definicji i pojęć związanych z transportem lotniczym.
Podano różnorodne klasyfikacje i podziały transportu lotniczego.
W drugim rozdziale zaprezentowano charakterystykę obsługi klienta, poszczególne jej elementy oraz nowoczesne podejście w postaci
efektywnej obsługi klienta. Przedstawiono różne strategie obsługi.
Rozdział trzeci koncentruje się gównie na zasadach i praktyce pracy lotniska Chopina, na tle analizy ruchu lotniczego w
Polsce oraz struktury ruchu największych przewoźników działających na terenie tego portu.
Rozdział czwarty ma w dużej mierze
charakter analizy porównawczej, jak zalożenia efektywnej obslugi są wdrażane i co sądzą na ten temat pasażerowie?
|
|
|
|