Mamy 12962

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10240
Temat pracy:  

Sponsoring jako narzędzie budowania wizerunku banku

Liczba stron:   74

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Kreowanie wizerunku banku
      1.1. Wizerunek a tożsamość banku.
      1.2. System identyfikacji wizualnej banku.
      1.3. Pozostałe narzędzia budowania wizerunku banku.

Rozdział II
Sponsoring jako narzędzie marketingowe banku
      2.1. Sponsoring – istota, cechy, rodzaje i funkcje.
      2.2. Metody kształtowania wizerunku banku za pomocą sponsoringu.
      2.3. Sponsoring sportu, kultury i inne obszary sponsorowania.

Rozdział III
Zastosowanie sponsoringu w kreowaniu wizerunku na przykładzie sektora bankowego w Polsce
      3.1. Charakterystyka polskiego sektora bankowego.
      3.2. Sponsoring jako narzędzie marketingowe w dwunastu największych bankach w Polsce.
      3.3. Analiza i wnioski z działań sponsoringowych wybranych banków.

Zakończenie.
Bibliografia.

Opis zawartości pracy:

      Celem pracy
jest pokazanie, że sponsorowanie przez banki różnych przedsięwzięć, instytucji lub osób jest skutecznie wykorzystywane w celu kształtowania ich wizerunku. Sponsoring jest narzędziem, dzięki któremu banki chcą zaistnieć w świadomości konsumentów i wykreować swój pozytywny wizerunek. Ma to związek z przenoszeniem cech i wizerunku sponsorowanego przedsięwzięcia na sponsora – bank. Praca została podzielona na trzy rozdziały.
      Rozdział I ma charakter teoretyczny i opisano w nim proces budowania wizerunku przez bank. Przedstawiono w nim definicję wizerunku, różnicę pomiędzy wizerunkiem a tożsamością oraz metody, za pomocą których bank może kształtować swój wizerunek.
      Rozdział II nawiązuje już bezpośrednio do głównego tematu pracy, zawiera ogólne informacje na temat sponsoringu, jego cechy i funkcje oraz różnicę między sponsoringiem, mecenatem i działalnością charytatywną. Opisano w nim metody budowania wizerunku banku za pomocą sponsoringu oraz wyeksponowano sport i kulturę jako główne dziedziny sponsorowania.
      W rozdziale III przestawiono szczegółową analizę dwunastu największych banków w Polsce w zakresie stosowania przez nie sponsoringu w kształtowaniu ich wizerunku oraz wnioski z niej wynikające. Prezentacja wyników badań w formie tabelarycznej oraz wniosków z nich płynących została poprzedzona krótką charakterystyką polskiego sektora bankowego.
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.