Mamy 14263

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10240
Temat pracy:  

Sponsoring jako narzędzie budowania wizerunku banku

Liczba stron:   74

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Kreowanie wizerunku banku
      1.1. Wizerunek a tożsamość banku.
      1.2. System identyfikacji wizualnej banku.
      1.3. Pozostałe narzędzia budowania wizerunku banku.

Rozdział II
Sponsoring jako narzędzie marketingowe banku
      2.1. Sponsoring – istota, cechy, rodzaje i funkcje.
      2.2. Metody kształtowania wizerunku banku za pomocą sponsoringu.
      2.3. Sponsoring sportu, kultury i inne obszary sponsorowania.

Rozdział III
Zastosowanie sponsoringu w kreowaniu wizerunku na przykładzie sektora bankowego w Polsce
      3.1. Charakterystyka polskiego sektora bankowego.
      3.2. Sponsoring jako narzędzie marketingowe w dwunastu największych bankach w Polsce.
      3.3. Analiza i wnioski z działań sponsoringowych wybranych banków.

Zakończenie.
Bibliografia.

Opis zawartości pracy:

      Celem pracy
jest pokazanie, że sponsorowanie przez banki różnych przedsięwzięć, instytucji lub osób jest skutecznie wykorzystywane w celu kształtowania ich wizerunku. Sponsoring jest narzędziem, dzięki któremu banki chcą zaistnieć w świadomości konsumentów i wykreować swój pozytywny wizerunek. Ma to związek z przenoszeniem cech i wizerunku sponsorowanego przedsięwzięcia na sponsora – bank. Praca została podzielona na trzy rozdziały.
      Rozdział I ma charakter teoretyczny i opisano w nim proces budowania wizerunku przez bank. Przedstawiono w nim definicję wizerunku, różnicę pomiędzy wizerunkiem a tożsamością oraz metody, za pomocą których bank może kształtować swój wizerunek.
      Rozdział II nawiązuje już bezpośrednio do głównego tematu pracy, zawiera ogólne informacje na temat sponsoringu, jego cechy i funkcje oraz różnicę między sponsoringiem, mecenatem i działalnością charytatywną. Opisano w nim metody budowania wizerunku banku za pomocą sponsoringu oraz wyeksponowano sport i kulturę jako główne dziedziny sponsorowania.
      W rozdziale III przestawiono szczegółową analizę dwunastu największych banków w Polsce w zakresie stosowania przez nie sponsoringu w kształtowaniu ich wizerunku oraz wnioski z niej wynikające. Prezentacja wyników badań w formie tabelarycznej oraz wniosków z nich płynących została poprzedzona krótką charakterystyką polskiego sektora bankowego.
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.