Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10164
Temat pracy:  

Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych jako zadanie public relations na wybranych przykładach przedsiębiorstw z branży FMCG

Liczba stron:   76

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 3

Rozdział I
Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa poprzez public relations.
      1.1. Istota i funkcje public relations........... 4
      1.2. Cele, działania i zadania public relations........... 8
      1.3. Wpływ public relations na odbiór firmy przez otoczenie.......... . 12
         1.3.1. Tożsamość firmy........... 13
         1.3.2. Wizerunek firmy........... 15

Rozdział II
Rola public relations w sytacjach kryzysowaych i plany działań antykryzysowych lub w zarządzaniu kryzysem Istota kryzysu.
      2.1. Analiza sytuacji kryzysowej........... 19
         2.1.1. Definicja kryzysu i jego cechy........... 20
         2.1.2. Źródła kryzysu i jego typy.......... . 23
         2.1.3. Uczestnicy kryzysu .......... 31
      2.2. Działania prewencyjne public relations........... 33
         2.2.1. Monitoring otoczenia........... 34
         2.2.2. Plan działań antykryzysowych........... 36

Rozdział III
Działania public relations podczas kryzysu
      3.1. Komunikacja w sytuacji kryzysowej........... 40
         3.1.1. Zasady informowania w sytuacji kryzysowej........... 43
         3.1.2. Metody komunikacji z otoczeniem........... 47
      3.2. Strategie postępowania w sytuacji kryzysowej........... 49
      3.3. Błędy w zarządzaniu sytuacją kryzysową - jak pogłębić kryzys na własne życzenie........... 51
      3.4. Likwidacja skutków kryzysu........... 54

Rozdział IV
Analiza wybranych przypadków sytuacji kryzysowych.
      4.1. Istota branży FMCG........... 57
      4.2. Zatruty lek przeciwbólowy - przypadek firmy Johnson & Johnson........... 60
      4.3. Słodycze z niespodzianką – Wawel kontra Wedel........... 65

Zakończenie........... 71
Bibliografia.......... 72


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.