Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10164
Temat pracy:  

Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych jako zadanie public relations na wybranych przykładach przedsiębiorstw z branży FMCG

Liczba stron:   76

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 3

Rozdział I
Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa poprzez public relations.
      1.1. Istota i funkcje public relations........... 4
      1.2. Cele, działania i zadania public relations........... 8
      1.3. Wpływ public relations na odbiór firmy przez otoczenie.......... . 12
         1.3.1. Tożsamość firmy........... 13
         1.3.2. Wizerunek firmy........... 15

Rozdział II
Rola public relations w sytacjach kryzysowaych i plany działań antykryzysowych lub w zarządzaniu kryzysem Istota kryzysu.
      2.1. Analiza sytuacji kryzysowej........... 19
         2.1.1. Definicja kryzysu i jego cechy........... 20
         2.1.2. Źródła kryzysu i jego typy.......... . 23
         2.1.3. Uczestnicy kryzysu .......... 31
      2.2. Działania prewencyjne public relations........... 33
         2.2.1. Monitoring otoczenia........... 34
         2.2.2. Plan działań antykryzysowych........... 36

Rozdział III
Działania public relations podczas kryzysu
      3.1. Komunikacja w sytuacji kryzysowej........... 40
         3.1.1. Zasady informowania w sytuacji kryzysowej........... 43
         3.1.2. Metody komunikacji z otoczeniem........... 47
      3.2. Strategie postępowania w sytuacji kryzysowej........... 49
      3.3. Błędy w zarządzaniu sytuacją kryzysową - jak pogłębić kryzys na własne życzenie........... 51
      3.4. Likwidacja skutków kryzysu........... 54

Rozdział IV
Analiza wybranych przypadków sytuacji kryzysowych.
      4.1. Istota branży FMCG........... 57
      4.2. Zatruty lek przeciwbólowy - przypadek firmy Johnson & Johnson........... 60
      4.3. Słodycze z niespodzianką – Wawel kontra Wedel........... 65

Zakończenie........... 71
Bibliografia.......... 72


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.






Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.