Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10121
Temat pracy:  

Nowe media społecznościowe w rekrutacji pracowników

Liczba stron:   70

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Współczesne problemy rekrutacji pracowników
      1.1. Pojęcie i istota rekrutacji
      1.2. Metody i źródła rekrutacji
      1.3. Znaczenie doboru pracowników w przedsiębiorstwie
      1.4. Procesy rekrutacyjne w nowoczesnej organizacji
      1.5. Planowanie zasobów ludzkich
      1.6. Podstawowe procesy rekrutacyjne w firmie
      1.7. Pułapki w procesie rekrutacji i selekcji
      1.8. Podsumowanie

Rozdział 2
Przegląd instrumentów rekrutacyjnych
      2.1. Narzędzia i techniki selekcji
      2.2. Wykorzystanie metod selekcji

Rozdział 3
Pozyskiwanie kandydatów przez Social Media
      3.1. Definicja mediów społecznościowych
      3.2. Działanie mediów społecznościowych
      3.3. Wykorzystanie mediów społecznościowych
      3.4. Przegląd portali społecznościowych
      3.5. Direct search – rekrutacja w Internecie
      3.6. Efektywność rekrutacji poprzez media społecznościowe
      3.7. Social Media - wnioski

Rozdział 4
Rekrutacja i selekcja pracowników w świetle badań własnych
   4.1. Metodyka badań
         4.1.1. Cel badań
         4.1.2. Hipotezy badawcze
         4.1.3. Metoda badawcza
         4.1.4. Technika badawcza
         4.1.5. Narzędzia badawcze

Rozdział 5
Wyniki badań i ich omówienie
      5.1. Charakterystyka badanej populacji
         5.1.1. Źródła pozyskiwania kandydatów
         5.1.2. Kryteria doboru źródeł pozyskiwania kandydatów
         5.1.4. Wykorzystanie portali społecznościowych w rekrutacji
         5.1.5. Skuteczność portali społecznościowych w rekrutacji
         5.1.6. Źródła pozyskiwania kandydatów – skuteczność
         5.1.7 Składowe skutecznej rekrutacji
         5.1.8. Opinie na temat skuteczności Social Media w rekrutacji
         5.1.9. Minusy stosowania Social Media w rekrutacji
         5.1.10. Plusy stosowania Social Media w rekrutacji
      5.2. Wnioski z badań

Podsumowanie pracy
Wykaz tabel i ilustracji
Bibliografia


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.