Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10121
Temat pracy:  

Nowe media społecznościowe w rekrutacji pracowników

Liczba stron:   70

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Współczesne problemy rekrutacji pracowników
      1.1. Pojęcie i istota rekrutacji
      1.2. Metody i źródła rekrutacji
      1.3. Znaczenie doboru pracowników w przedsiębiorstwie
      1.4. Procesy rekrutacyjne w nowoczesnej organizacji
      1.5. Planowanie zasobów ludzkich
      1.6. Podstawowe procesy rekrutacyjne w firmie
      1.7. Pułapki w procesie rekrutacji i selekcji
      1.8. Podsumowanie

Rozdział 2
Przegląd instrumentów rekrutacyjnych
      2.1. Narzędzia i techniki selekcji
      2.2. Wykorzystanie metod selekcji

Rozdział 3
Pozyskiwanie kandydatów przez Social Media
      3.1. Definicja mediów społecznościowych
      3.2. Działanie mediów społecznościowych
      3.3. Wykorzystanie mediów społecznościowych
      3.4. Przegląd portali społecznościowych
      3.5. Direct search – rekrutacja w Internecie
      3.6. Efektywność rekrutacji poprzez media społecznościowe
      3.7. Social Media - wnioski

Rozdział 4
Rekrutacja i selekcja pracowników w świetle badań własnych
   4.1. Metodyka badań
         4.1.1. Cel badań
         4.1.2. Hipotezy badawcze
         4.1.3. Metoda badawcza
         4.1.4. Technika badawcza
         4.1.5. Narzędzia badawcze

Rozdział 5
Wyniki badań i ich omówienie
      5.1. Charakterystyka badanej populacji
         5.1.1. Źródła pozyskiwania kandydatów
         5.1.2. Kryteria doboru źródeł pozyskiwania kandydatów
         5.1.4. Wykorzystanie portali społecznościowych w rekrutacji
         5.1.5. Skuteczność portali społecznościowych w rekrutacji
         5.1.6. Źródła pozyskiwania kandydatów – skuteczność
         5.1.7 Składowe skutecznej rekrutacji
         5.1.8. Opinie na temat skuteczności Social Media w rekrutacji
         5.1.9. Minusy stosowania Social Media w rekrutacji
         5.1.10. Plusy stosowania Social Media w rekrutacji
      5.2. Wnioski z badań

Podsumowanie pracy
Wykaz tabel i ilustracji
Bibliografia


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.