Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   082a
Temat pracy:  

Internet – najmłodsze medium reklamowe

Liczba stron:   24

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Reklama jako instrument marketingu
      1.1 Pojęcie i struktura marketingu..........5
      1.2 Miejsce reklamy marketingu..........8
         1.2.1 Reklama jako instytucja ..........11
      1.3 Programowanie i organizowanie reklamy..........13
         1.3.1 Cele reklamy ..........15
         1.3.2 Wybór adresatów reklamy..........18
         1.3.3 Sposoby prezentacji reklamy..........19

Rozdział 2
Reklama w mediach
      2.1 Media w Polsce..........22
         2.1.1 Telewizja-najpopularniejsze medium..........23
         2.1.2 Reklama w prasie codziennej ..........24
         2.1.3 Czasopisma ..........25
         2.1.4 Radio, czyli „Teatr wyobrażni” ..........26
         2.1.5 Reklama zewnętrzna ..........28
      2.2 Wybór adresatów reklamy ..........28
      2.3 Wybór najbardziej efektywnych mediów reklamowych..........31

Rozdział 3
Internet-najmłodsze medium reklamowe
      3.1 Pojęcie Internetu..........34
      3.2 Historia i rozwój Internetu..........36
      3.3 Formy reklamy w Internecie..........44
         3.3.1 Bannery reklamowe ..........44
         3.3.2 Reklama typu Touty..........47
         3.3.3 Reklama typu interstitial..........49
         3.3.4 E-mail reklamowy..........52
      3.4 Public Relation..........56
         3.4.1 Grupy docelowe Public Relations..........57
      3.5 Społeczeństwo internetowe w Polsce..........60
         3.5.1 Społeczeństwo internetowe w Polsce..........60
         3.5.2 Rynek internetowy w Polsce..........62

Rozdział 4
Charakterystyka reklamy w Internecie

      4.1 Reklama w internecie a reklama tradycyjna..........65
      4.2 Plusy reklamy w internecie..........66
      4.3 Minusy reklamy w inernecie..........68

Zakończenie ..........70
Bibliografia..........72
Streszczenie..........73


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.