Mamy 7025

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   978
Temat pracy:  

Promocja marki jako sposób promowania produktu

Liczba stron:   69
Cena pracy:
 119 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie.........4

Rozdział 1.
Promocja marki jako istotny element strategii marketingowej 6
   2.1. Istota marketingu, strategia marketingowa.........6
      2.1.1. Badania rynku.........8
      2.1.2. Segmentacja.........10
      2.1.3. Analiza SWOT.........11
   2.2. Marketing mix i jego elementy.........11
      2.2.1. Produkt.........12
      2.2.2. Cena.........14
      2.2.3. Dystrybucja.........15

Rozdział 2.
Narzędzia promocji, szczególna rola promocji marki 17
   3.1. Definicja i rodzaje strategii promocji.........17
   3.2. Sprzedaż osobista.........19
   3.3. Promocja sprzedaży.........20
   3.4. Reklama.........21
      3.4.1. Koszty reklamy dla różnych mediów w Polsce.........24
   3.5. Public relations.........27
   3.6. Sponsoring w strategii promocyjnej firmy.........29
   3.7. Promocja marki 31
      3.7.1. Marketingowa funkcja nazwy produktu.........31
      3.7.2. Wybór instrumentów promocji w zależności od rodzaju marki.........33
      3.7.3. Test rozpoznawania opakowań jako metoda badania skuteczności promocji nowej marki produktu.........35

Rozdział 3.
Przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe XYZ i jego produkty 43
   4.1. Przedstawienie przedsiębiorstwa - rys historyczny, struktura i rozwój.........43
   4.2. Produkty przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego XYZ......... 44
   4.3. Najważniejsi konkurenci.........46
   4.4. Analiza firmy i konkurencji metodą SWOT.........47
   4.5. Dystrybucja 49

Rozdział 4.
Promocja marki jako sposób promowania produktów przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego XYZ 52
   5.1. Siła oddziaływania marki XYZ na rynku polskim.........52
   5.2. Kampania reklamowa.........53
   5.3. Reklama i promocja poszczególnych wyrobów .........55
   5.4. Sklepy firmowe i ich rola w promowaniu marki..........57
   5.5. Targi - sposób na promocję firmy i jej wyrobów.........58
   5.6. Public relations.........60

Rozdział 5.
Rozwój i zastosowanie internetu 62
   6.1. Dekada internetu.........62

Zakończenie.........67
Spis tabel, wykresów i rysunków.........68
Bibliografia .........69



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatnoœci zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.