Mamy 11307

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   978
Temat pracy:  

Promocja marki jako sposób promowania produktu

Liczba stron:   69

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie.........4

Rozdział 1.
Promocja marki jako istotny element strategii marketingowej 6
   2.1. Istota marketingu, strategia marketingowa.........6
      2.1.1. Badania rynku.........8
      2.1.2. Segmentacja.........10
      2.1.3. Analiza SWOT.........11
   2.2. Marketing mix i jego elementy.........11
      2.2.1. Produkt.........12
      2.2.2. Cena.........14
      2.2.3. Dystrybucja.........15

Rozdział 2.
Narzędzia promocji, szczególna rola promocji marki 17
   3.1. Definicja i rodzaje strategii promocji.........17
   3.2. Sprzedaż osobista.........19
   3.3. Promocja sprzedaży.........20
   3.4. Reklama.........21
      3.4.1. Koszty reklamy dla różnych mediów w Polsce.........24
   3.5. Public relations.........27
   3.6. Sponsoring w strategii promocyjnej firmy.........29
   3.7. Promocja marki 31
      3.7.1. Marketingowa funkcja nazwy produktu.........31
      3.7.2. Wybór instrumentów promocji w zależności od rodzaju marki.........33
      3.7.3. Test rozpoznawania opakowań jako metoda badania skuteczności promocji nowej marki produktu.........35

Rozdział 3.
Przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe XYZ i jego produkty 43
   4.1. Przedstawienie przedsiębiorstwa - rys historyczny, struktura i rozwój.........43
   4.2. Produkty przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego XYZ......... 44
   4.3. Najważniejsi konkurenci.........46
   4.4. Analiza firmy i konkurencji metodą SWOT.........47
   4.5. Dystrybucja 49

Rozdział 4.
Promocja marki jako sposób promowania produktów przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego XYZ 52
   5.1. Siła oddziaływania marki XYZ na rynku polskim.........52
   5.2. Kampania reklamowa.........53
   5.3. Reklama i promocja poszczególnych wyrobów .........55
   5.4. Sklepy firmowe i ich rola w promowaniu marki..........57
   5.5. Targi - sposób na promocję firmy i jej wyrobów.........58
   5.6. Public relations.........60

Rozdział 5.
Rozwój i zastosowanie internetu 62
   6.1. Dekada internetu.........62

Zakończenie.........67
Spis tabel, wykresów i rysunków.........68
Bibliografia .........69



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.