Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   940
Temat pracy:  

Analiza przepływu informacji w aspekcie obsługi klientów w urzędzie gminy

Liczba stron:   84
Cena pracy:
 289 PLN

Spis treści / plan pracy:
1. Wstęp 3
1.1. Uzasadnienie wyboru tematu.........3
1.2. Przegląd literatury......... 4
1.3. Cel i zakres pracy .........4

Rozdział I
Reforma administracyjna w polsce a przepływ Informacji w obsłudze klienta
2.1. Istota samorządu terytorialnego .........8
2.2. Reforma samorządu terytorialnego z 1990 roku .........13
   2.2.1. Podział terytorialny kraju 14 
   2.2.2. Zadania samorządu gminnego .........20
   2.2.3. Władze samorządu gminnego .........21
   2.2.4. Finanse gminy .........23
   2.2.5. Akty prawa miejscowego .........24
2.3. Reforma o samorządzie terytorialnym z 1998 roku .........24
   2.3.1. Powiat .........25
      2.3.1.1. Zakres działania Powiatu .........
      2.3.1.2. Władze samorządu Powiatowego 
      2.3.1.3. Finanse Powiatu 
      2.3.1.4. Akty prawa Miejscowego 
   2.3.2. Województwo .........31
      2.3.2.1. Zakres działania Województwa 
      2.3.2.2. Władze samorządu Województwa 
      2.3.2.3. Finanse samorządu Wojewódzkiego 
      2.3.2.4. Akty prawa Miejscowego stanowionego przez samorząd województwa 

Rozdział II
Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego
3.1. Gmina jako system .........36
3.2. Statut gminy.........39
   3.2.1. Organizacja wewnętrzna rady .........41
      3.2.1.1. Wójt jako Przewodniczący rady 
      3.2.1.2. Kompetencje wójta 
      3.2.1.3. Komisje rady 
      3.2.1.4. Jednostki Pomocnicze gminy 
      3.2.1.5. Radni 
   3.2.2. Zarząd gminy......... 55

Rozdział III
Analiza przepływu informacji w aspekcie obsługi klientów w urzędzie gminy x
4.1. Urząd gminy .........58
4.2. Pracownik samorządowy......... 59
4.3. Przepływ informacji w urzędzie gminy.........61
   4.3.1. Dostęp do dokumentów gminy .........66
   4.3.2. Analiza przepływu informacji.........67
   4.3.3. Terminowe załatwianie spraw .........68
4.4. Obieg korespondencji w urzędzie gminy x .........71
   4.4.1. Klienci i ich obsługa w urzędzie Gminy x .........71

Rozdział IV
Projekt zmian w aktualnym przepływie informacji w aspekcie obsługi klienta w urzędzie gminy

5.1 algorytm czynności związanych z przyjmowaniem Korespondencji .........77

Podsumowanie .........79
Bibliografia .........80


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.