Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   897
Temat pracy:  

Wpływ konsumenta na jakość wytwarzanych wyrobów.

Liczba stron:   87
Cena pracy:
 139 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........4
Cel.........6

Rozdział 1.
Co to jest jakość?

    3.1. Pojęcie jakości.........7
    3.2. Jakość z punktu widzenia konsumenta i producenta......... 9
    3.3. Parametry jakości.........12
    3.4. Specyfikacje jakościowe.........12
    3.5. Produkty niematerialne i niepowtarzalne a jakość.........14
    3.6. Implikacja pojęcia jakości.........14
    3.7. Jakość w XXI wieku.........16

Rozdział 2.
Elementy TQM

    4.1. Wprowadzenie.........18
    4.2. Kluczowe pojęcia i zasady TQM.........21
       4.2.1. jakość produktu ......... 21
       4.2.2. zero defektów .........21
       4.2.3 benchmarking .........22
       4.2.4. osobiste zaangażowanie każdego pracownika .........22
       4.2.5. skuteczna otwarta komunikacja .........23
       4.2.6. empowerment i delegowanie .........23
       4.2.7. synergia pracy zespołu .........23
       4.2.8. uznanie i nagrody .........23
       4.2.9. ciągłe doskonalenie .........24
    4.3. TQM - podstawy filozofii .........24

Rozdział 3.
Metody zarządzania jakością

    5.1. analiza rodzajów i skutków możliwych błędów - FMEA ......... 29
       5.1.1. miejsce zastosowania metody .........29
       5.1.2. typy FMEA .........31
       5.1.3. 4 fazy FMEA ......... 31
    5.2. Metoda Taguchi .........41
       5.2.1. jakość w metodzie Taguchi .........42
       5.2.2. 3 etapy planowania produkcji wg Taguchi .........45
    5.3. Filozofia pracy - Kaizen .........47
    5.4. Metoda QFD - najważniejsza metoda zarządzania jakością produktu przez konsumenta .........52
       5.4.1. wprowadzenie do metody ......... 53
       5.4.2. przebieg metody - 15 faz .........61
       5.4.3. dalsze działania planowe .........74

Rozdział 4.
Metody oceny pomiarów satysfakcji konsumentów ......... 77

    6.1. Metody oceny informacji ......... 80
       6.1.1. średnia ocen .........80
       6.1.2. współczynnik zmienności cen ......... 81
       6.1.3. metody graficzne .........83
       6.1.4. indeks satysfakcji konsumenta ......... 84
       6.1.5. metody multiwarjacyjne .........84

Podsumowanie......... 86
Literautra.........87




Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.