Mamy 12562

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8137
Temat pracy:  

Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie w opinii młodzieży licealnej.

Liczba stron:   92

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Reklama w ujęciu teoretycznym
      1.1. Definicja reklamy
      1.2. Historia reklamy
      1.3. Rodzaje reklam i kryteria ich wyodrębniania
      1.4. Cechy reklamy
      1.5. Cele i funkcje reklamy
      1.6. Emocje w reklamie
      1.7. Kulturotwórcza funkcja reklamy

Rozdział 2
Stereotypy związane z płcią
      2.1. Pojęcie, rodzaje oraz źródła stereotypów
      2.2. Stereotypy związane z płcią- istota i właściwości
      2.3. Seksizm, dyskryminacja, androginia jako konsekwencje stereotypizacji

Rozdział 3
Wizerunek kobiety i męzczyzny w reklamie
      3.1. Obraz kobiety w reklamie- od tradycji do nowoczesności
      3.2. Tradycyjny wizerunek kobiety w reklamie
      3.3. Nowoczesny wizerunek kobiety w reklamie
      3.4. Tradycyjny obraz mężczyzny w reklamie
      3.5. Nowoczesny wizerunek mężczyzny w reklamie

Rozdział 4.
Metodologia badań własnych
      4.1. Cel i problemy badawcze
      4.2. Metody techniki i narzędzia badawcze

Rozdział 5.
Analiza badań własnych

Zakończenie.
Bibliografia


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.