Mamy 12562

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7625
Temat pracy:  

Wykorzystanie metody pracy Weroniki Sherborne do pracy z dziećmi o niepełnosprawności intelektualnej

Liczba stron:   58

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.

Rozdział 1.
Niepełnosprawność intelektualna
      1.1.Rys historyczny
      1.2. Definicje i terminologia.
      1.3.Kryteria niepełnosprawności intelektualnej
      1.4. Klasyfikacja stopni niepełnosprawności intelektualnej
      1.5. Charakterystyka osób z niepełnosprawnością intelektualną
         1.5.1. Osoby lekko upośledzone umysłowo
         1.5.2. Osoby umiarkowanie niepełnosprawne intelektualnie
         1.5.3. Osoby znacznie niepełnosprawne intelektualnie
      1.6. Etiologia niepełnosprawności intelektualnej
         1.6.1. Czynniki powodujące głębsze upośledzenie umysłowe
         1.6.2. Czynniki powodujące lekkie upośledzenie umysłowe.

Rozdział 2.
Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
      2.1. Znaczenie ruchu w życiu człowieka
      2.2. Geneza ruchu rozwijającego
         2.2.1. Rudolf Laban i jego szkoła
      2.3.Weronika Sherborne – biografia
      2.4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne - założenia i cele.
         2.4.1. Kategorie i ćwiczenia stosowane w metodzie Weroniki Sherborne.

Rozdział 3.
Zajęcia prowadzone według metody Weroniki Sherborne i ich efektywność
      3.1. Organizacja zajęć stymulująco-terapeutycznych według metody Weroniki Sherborne.
         3.1.1. Planowanie zajęć
         3.1.2. Przygotowanie terapeutów do prowadzenia zajęć
      3.2. Zastosowanie metody Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo.
      3.3.Sposoby badania efektywności metody ruchu rozwijającego
         3.3.1.Procedura Oceniania
         3.3.2.Skala Obserwacji Zachowania Dzieci (SOZ-D)
         3.3.3.Skala Obserwacji Zachowania Rodziców (SOZ-R)
         3.3.4.Ankiety dla rodziców M. Bogdanowicz i A. Puchalskiej
      3.4. Efektywność metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
         3.4.1. Efekty badań prowadzone w Wielkiej Brytanii
         3.4.2. Efekty badań prowadzonych w Polsce

Zakończenie
Bibliografia.

   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.