Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7406
Temat pracy:  

Wpływ osobowości klienta na lojalność wobec marek kawy.

Liczba stron:   58
Cena pracy:
 349 PLN

Spis treści / plan pracy:
Streszczenie........... 5
Wprowadzenie........... 7

Rozdział 1.
Lojalność klienta wobec marki
      1.1 Wprowadzenie........... 10
      1.2 Statyczne ujęcie lojalności klienta wobec marki...........10
         1.2.1 Behawioralne podejście do lojalności klienta ...........11
         1.2.2 Emocjonalne podejście do lojalności klienta ...........13
      1.3 Dynamiczne ujęcie lojalności klienta wobec marki........... 14
      1.4 Motywy lojalności klientów ...........16
      1.5 Znaczenie lojalności konsumenckiej dla rozwoju przedsiębiorstwa........... 17
      1.6 Wnioski ...........20

Rozdział 2.
Pięcioczynnikowy model osobowości według Costa i McCrae
      2.1 Wprowadzenie........... 21
      2.2 Pięcioczynnikowa teoria osobowości ...........21
      2.3 Podstawowe wymiary osobowości w ujęciu modelu Costa i McCrae ...........23
         2.3.1 Neurotyczność ...........24
         2.3.2 Ekstrawersja ...........25
         2.3.3 Otwartość na doświadczenie ...........25
         2.3.4 Ugodowość ...........26
         2.3.5 Sumienność ...........26
      2.4 Krytyka modelu osobowości według P. Costa i R. McCrae ...........27
      2.5 Wnioski ...........28

Rozdział 3.
Przegląd dotychczasowych badań wpływu osobowości klienta na lojalność wobec marki
      3.1 Wprowadzenie ...........29
      3.2 Idea lojalności jako wypadkowej osobowości klienta 29
      3.3 Ogólny przegląd dotychczasowych badań wpływu osobowości klienta na lojalność wobec marki ...........30
      3.4 Badanie związku pomiędzy cechami osobowości, osobowością marki a lojalnością klienta autorstwa L.-Y. Lin ...........34
      3.5 Wnioski ...........35

Rozdział 4.
Problematyka i metodologia badań własnych
      4.1 Cel i problem badawczy ...........36
      4.2 Hipotezy badawcze ...........37
      4.3 Operacjonalizacja zmiennych i opis metod badawczych ...........37
      4.4 Opis grupy badawczej ...........40
      4.5 Organizacja i przebieg badania........... 40

Rozdział 5.
Wyniki i ich analiza
      5.1 Statystyki opisowe ...........42
      5.2 Weryfikacja hipotezy........... 43

Dyskusja uzyskanych wyników, wnioski z badań i zakończenie ...........46
Spis literatury cytowanej ...........49
Spis tabel i rysunków ...........54
Załącznik ...........55


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.