Mamy 11450

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7344
Temat pracy:  

Analiza kontrowersyjnych i niestandardowych form reklamy i ich odbiór przez Polaków w świetle badań

Liczba stron:   80

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I.
Etapy rozwoju i rodzaje reklam
      1.1.Pojęcie reklamy
      1.2.Geneza reklamy
      1.3.Typologia reklamy
      1.4.Zalety i wady stosowania reklamy w mediach

Rozdział II.
Znaczenie przekazów reklamowych
      2.1.Istota, funkcje i cele komunikatu reklamowego
      2.2.Rola i znaczenie reklamy
      2.3.Emocje w reklamie
         2.4.1.Wizerunek człowieka w reklamie
         2.4.2.Dziecko w reklamie
         2.4.3.Motyw śmierci oraz erotyka
         2.4.4.Agresja i przemoc
         2.4.5.Symbolika i elementy religijne
      2.4.Uwarunkowania prawne reklamy

Rozdział III.
Przegląd niestandardowych form reklamy
      3.1.Definicja i istota kontrowersji w reklamie
      3.2.Przykłady prowokacji w reklamie
         3.2.1.Przypadek Benettona
         3.2.2.Kampania House „Virginity”
         3.2.3.Kampanie sieci Play
         3.2.4.Wystawa „Wybierz Życie”
         3.2.5.Inne wybrane kampanie reklamowe

Rozdział IV.
Ocena niestandardowych reklam – prezentacja wyników
      4.1.Materiał i metody badań
      4.2.Analiza badań
         4.2.1.Charakterystyka respondentów
      4.3.Prezentacja wyników badań
         4.3.1.Kontakt ankietowanych z reklamą kontrowersyjną i ich stosunek do zawartych w niej emocji
         4.3.2.Charakterystyka reklam oraz postrzeganie niestandardowych i szokujących przekazów reklamowych w opinii respondentów
         4.3.3.Wpływ stosowania prowokacji w reklamie a zdolność zapamiętywania produktu/marki przez odbiorcę
         4.3.4.Stosunek odbiorców do stosowania szoku w reklamie
         4.3.5.Ocena wybranych kampanii reklamowych przez konsumentów
      4.4.Podsumowanie i wnioski końcowe

Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel
Streszczenie



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.