Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7344
Temat pracy:  

Analiza kontrowersyjnych i niestandardowych form reklamy i ich odbiór przez Polaków w świetle badań

Liczba stron:   80
Cena pracy:
 499 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I.
Etapy rozwoju i rodzaje reklam
      1.1.Pojęcie reklamy
      1.2.Geneza reklamy
      1.3.Typologia reklamy
      1.4.Zalety i wady stosowania reklamy w mediach

Rozdział II.
Znaczenie przekazów reklamowych
      2.1.Istota, funkcje i cele komunikatu reklamowego
      2.2.Rola i znaczenie reklamy
      2.3.Emocje w reklamie
         2.4.1.Wizerunek człowieka w reklamie
         2.4.2.Dziecko w reklamie
         2.4.3.Motyw śmierci oraz erotyka
         2.4.4.Agresja i przemoc
         2.4.5.Symbolika i elementy religijne
      2.4.Uwarunkowania prawne reklamy

Rozdział III.
Przegląd niestandardowych form reklamy
      3.1.Definicja i istota kontrowersji w reklamie
      3.2.Przykłady prowokacji w reklamie
         3.2.1.Przypadek Benettona
         3.2.2.Kampania House „Virginity”
         3.2.3.Kampanie sieci Play
         3.2.4.Wystawa „Wybierz Życie”
         3.2.5.Inne wybrane kampanie reklamowe

Rozdział IV.
Ocena niestandardowych reklam – prezentacja wyników
      4.1.Materiał i metody badań
      4.2.Analiza badań
         4.2.1.Charakterystyka respondentów
      4.3.Prezentacja wyników badań
         4.3.1.Kontakt ankietowanych z reklamą kontrowersyjną i ich stosunek do zawartych w niej emocji
         4.3.2.Charakterystyka reklam oraz postrzeganie niestandardowych i szokujących przekazów reklamowych w opinii respondentów
         4.3.3.Wpływ stosowania prowokacji w reklamie a zdolność zapamiętywania produktu/marki przez odbiorcę
         4.3.4.Stosunek odbiorców do stosowania szoku w reklamie
         4.3.5.Ocena wybranych kampanii reklamowych przez konsumentów
      4.4.Podsumowanie i wnioski końcowe

Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel
Streszczenie



Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.