Mamy 10908

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7283
Temat pracy:  

Zastosowanie systemu zarządzania relacjami z klientem CRM w handlu elektronicznym.

Liczba stron:   76

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.............4

Rozdział 1.
Znaczenie i rozwój systemówCRM w zarządzaniu dla współczesnego przedsiębiorstwa handlowego.
      1.1. Model zarządzania przez wartość dla klienta wykorzystujący CRM.............6
      1.2. Pojęcie i filozofia CRM.............9
      1.3. Strategie koncentracji na kliencie, wymagania rynku i oczekiwania klienta.............12
      1.4. Architektura systemów CRM i jego podstawowe funkcje.............17

Rozdział 2.
Charakterystyka e-commercewspomagającyzarządzanie relacjamiz klientem.
      2.1. Powstanie i rozwój e–commerce.............21
      2.2. Rola Internetu w firmie i jego problemy w cyberprzestrzeni.............25
      2.3. Zalety i wady handlu elektronicznego.............27

Rozdział 3.
Charakterystyka modelowania zachowań konsumenckich w intrenecie.
      3.1. Metody analizy danych w sieci.............31
      3.2. Segmentacja i profilowanie klienta.............34
      3.3. E-CRM, zbieranie i przetwarzanie danych sieciowych.............38
      3.4. Przykład modelowania zachowań konsumenckich.............42

Rozdział 4.
Wybór oprogramowania oraz wdrożenie systemu CRM.
      4.1. Wybór oprogramowania.............46
      4.2. Wdrożenie systemu teta_CRM na przykładzie przedsiębiorstwa Optiroc Sp zo.o.............51
         4.2.1. Cel i czas wdrożenia systemu teta_CRM.............54
         4.2.2. Rola i wymagania stawiane użytkownikom systemu CRM.............55
      4.3. Korzyści, szanse i zagrożenia spowodowane wdrożeniem systemu CRM.............53

Zakończenie.............64
Spis literatury.............66
Spis tabel.............68
Spis rysunków.............69

   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.