Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   720
Temat pracy:  

Miejsce reklamy w marketingu społecznym na przykładzie firmy XYZ

Liczba stron:   76
Cena pracy:
 229 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp 

Rozdział I
Reklama jako komunikat perswazyjny
    1. Reklama jako forma masowego komunikowania
       1.1. Podstawowe funkcje komunikatu reklamowego
    2. Strategie oddziaływania reklamy 
       2.1. Rola cech nadawcy w komunikacie reklamowym 
       2.2. Wpływ cech kanału na odbiór komunikatu reklamowego 
    3. Socjotechnika w reklamie 
    4. Reklama a propaganda 

Rozdział II 
Reklama jako zjawisko społeczne  
    1. Rola stylu życia w budowaniu komunikatu reklamowego 
    2. Znaczenie i funkcja grup odniesienia 
    3. Rodzina a kształtowanie zachowań nabywców 
    4. Stereotypy w reklamie 
    5. Podstawowe wizerunki kobiet i mężczyzn w komunikacie reklamowym 
    6. Zjawisko reklamy globalnej 

Rozdział III
Miejsce reklamy w marketingu społecznym
       1.1. Pojęcie reklamy społecznej 
       1.2. Różnice między reklamą społeczną i komercyjną 
    2. Egocentryzm reklamy społecznej 
    3. Rola badań w reklamie społecznej 
    4. Wpływ reklamy społecznej na kształtowanie się postaw 
       4.1. Postawy jawne i ukryte w reklamie społecznej 
       4.2. Skuteczność reklamy społecznej w zależności od specyfiki odbiorcy komunikatu 
    5. Marketing społeczny 
       5.1. Marketing społeczny a komercyjny 
    6. Cause related marketing – marketing na rzecz sprawy 
       6.1. Analiza przypadku firmy American Express 
    7. Reklama społeczna a zagadnienie marketingu politycznego 
    8. Reklama społeczna promująca bezpieczny styl jazdy 
    9. Rola marketingu społecznego w kształtowaniu wizerunku organizacji 
       9.1. Reklama społeczna jako narzędzie public relations
          9.1.1. Public relations a reklama 
       9.2. Rola i znaczenie organizacji non - profit 
       9.3. Reklama a względy etyczne 

Zakończenie 
Bibliografia


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.