Mamy 11457

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   720
Temat pracy:  

Miejsce reklamy w marketingu społecznym na przykładzie firmy XYZ

Liczba stron:   76

Spis treści / plan pracy:
Wstęp 

Rozdział I
Reklama jako komunikat perswazyjny
    1. Reklama jako forma masowego komunikowania
       1.1. Podstawowe funkcje komunikatu reklamowego
    2. Strategie oddziaływania reklamy 
       2.1. Rola cech nadawcy w komunikacie reklamowym 
       2.2. Wpływ cech kanału na odbiór komunikatu reklamowego 
    3. Socjotechnika w reklamie 
    4. Reklama a propaganda 

Rozdział II 
Reklama jako zjawisko społeczne  
    1. Rola stylu życia w budowaniu komunikatu reklamowego 
    2. Znaczenie i funkcja grup odniesienia 
    3. Rodzina a kształtowanie zachowań nabywców 
    4. Stereotypy w reklamie 
    5. Podstawowe wizerunki kobiet i mężczyzn w komunikacie reklamowym 
    6. Zjawisko reklamy globalnej 

Rozdział III
Miejsce reklamy w marketingu społecznym
       1.1. Pojęcie reklamy społecznej 
       1.2. Różnice między reklamą społeczną i komercyjną 
    2. Egocentryzm reklamy społecznej 
    3. Rola badań w reklamie społecznej 
    4. Wpływ reklamy społecznej na kształtowanie się postaw 
       4.1. Postawy jawne i ukryte w reklamie społecznej 
       4.2. Skuteczność reklamy społecznej w zależności od specyfiki odbiorcy komunikatu 
    5. Marketing społeczny 
       5.1. Marketing społeczny a komercyjny 
    6. Cause related marketing – marketing na rzecz sprawy 
       6.1. Analiza przypadku firmy American Express 
    7. Reklama społeczna a zagadnienie marketingu politycznego 
    8. Reklama społeczna promująca bezpieczny styl jazdy 
    9. Rola marketingu społecznego w kształtowaniu wizerunku organizacji 
       9.1. Reklama społeczna jako narzędzie public relations
          9.1.1. Public relations a reklama 
       9.2. Rola i znaczenie organizacji non - profit 
       9.3. Reklama a względy etyczne 

Zakończenie 
Bibliografia


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.