Mamy 10886

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6969
Temat pracy:  

Promocja jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ - studium przypadku

Liczba stron:   71

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I.
Strategia marketingowa jako narzędzie zarządzania marketingowego przedsiębiorstwa
      1.1. Teoretyczne podstawy marketingu
      1.2. Strategia i zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie
      1.3. Promocja i jej znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa

Rozdział II.
Charakterystyka i działalność marketingowa przedsiębiorstwa xyz
      2.1. Charakterystyka działalności Przedsiębiorstwa XYZ
      2.2. Oferta towarów, polityka cenowa i kanały dystrybucji Przedsiębiorstwa XYZ
      2.3. Reklama i promocja sprzedaży w Przedsiębiorstwie XYZ

Rozdział III.

Marketingowa charakterystyka przedsiębiorstwa xyz - otoczenie, konkurencja, dostawcy
      3.1. Analiza otoczenia firmy XYZ
      3.2. Elementy marketingowych strategii działalności przedsiębiorstwa XYZ
      3.3. Perspektywiczne założenia strategii promocyjnej
      3.4. Znaczenie strategii marketingowych w rozwoju firmy XYZ

Zakończenie
Bibliografia
Literatura naukowa i popularno-naukowa
Artykuły i materiały źródłowe
Wykaz tabel, wykresów i rysunków


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.