Mamy 11084

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6687
Temat pracy:  

Wpływ reklamy telewizyjnej na konsumentów w Polsce

Liczba stron:   64

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział I.
Początki reklamy, jej definicja i istota.
      1.Historia reklamy w Polsce............ 5
      2.Definicja reklamy............ 11
      3.Funkcje i cele reklamy............ 12

Rozdział II.
Telewizja jako najskuteczniejszy nośnik reklamy.
      1.Reklama telewizyjna na tle innych mediów – zalety i wady............ 14
      2.Język reklamy telewizyjnej............ 16
      3.Obraz i dźwięk jako fundamenty reklamy telewizyjnej............ 20

Rozdział III.
Psychologia reklamy telewizyjnej – zarys teoretyczny.
      1.Trzy reguły psychologii percepcji (reguła równowagi, reguła rzutu oka, reguła ruchu)...........24
      2.Elementy wpływu społecznego występujące w reklamie telewizyjnej (stereotypy płci i wieku, wykorzystywanie kultu młodości, wykorzystanie znanych osób w reklamie)............ 26
      3.Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania i emocje odbiorców............ 30

Rozdział IV.
Metodologia badań.
      1. Przedmiot i cel badań pedagogicznych............ 33

Rozdział V.
Stosunek odbiorców do reklamy telewizyjnej –przedstawienie wyników badań............ 40

Zakończenie........... 57
Bibliografia........... 58
Spis rysunków........... 60
Aneks


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.