Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6687
Temat pracy:  

Wpływ reklamy telewizyjnej na konsumentów w Polsce

Liczba stron:   64
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział I.
Początki reklamy, jej definicja i istota.
      1.Historia reklamy w Polsce............ 5
      2.Definicja reklamy............ 11
      3.Funkcje i cele reklamy............ 12

Rozdział II.
Telewizja jako najskuteczniejszy nośnik reklamy.
      1.Reklama telewizyjna na tle innych mediów – zalety i wady............ 14
      2.Język reklamy telewizyjnej............ 16
      3.Obraz i dźwięk jako fundamenty reklamy telewizyjnej............ 20

Rozdział III.
Psychologia reklamy telewizyjnej – zarys teoretyczny.
      1.Trzy reguły psychologii percepcji (reguła równowagi, reguła rzutu oka, reguła ruchu)...........24
      2.Elementy wpływu społecznego występujące w reklamie telewizyjnej (stereotypy płci i wieku, wykorzystywanie kultu młodości, wykorzystanie znanych osób w reklamie)............ 26
      3.Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania i emocje odbiorców............ 30

Rozdział IV.
Metodologia badań.
      1. Przedmiot i cel badań pedagogicznych............ 33

Rozdział V.
Stosunek odbiorców do reklamy telewizyjnej –przedstawienie wyników badań............ 40

Zakończenie........... 57
Bibliografia........... 58
Spis rysunków........... 60
Aneks


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.