Mamy 10064

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6672
Temat pracy:  

Znaczenie reklamy w polityce marketingowej firmy na przykładzie Oriflame Cosmetics

Liczba stron:   74
Cena pracy:
 349 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........4

Rozdział 1
Teoretyczne założenia marketingu
      1.1. Istota marketingu .........5
      1.2. Strategie marketingowe......... 8

Rozdział 2
Orientacje marketingowe przedsiębiorstw
      2.1 Koncepcja (orientacja) produkcyjna......... 10
      2.2 Koncepcja (orientacja) sprzedażowa .........10
      2.3 Koncepcja (orientacja) produktowa .........11
      2.4 Orientacja marketingowa: założenia ogólne .........11
         2.4.1 Koncepcja (orientacja) marketingu relacji .........17
         2.4.2 Koncepcja (orientacja) marketingu partnerskiego .........18
         2.4.3 Koncepcja (orientacja) marketingu wewnętrznego .........19
         2.4.4 Koncepcja (orientacja) marketingu holistycznego......... 20

Rozdział 3
Elementy klasycznej kompozycji marketingu mix
      3.1 Produkt .........21
         3.1.1. Asortyment produktu......... 27
         3.1.2. Marka produktu .........28
         3.1.3. Opakowanie .........32
      3.2 Dystrybucja .........37
      3.3 Cena .........41
      3.4 Promocja .........47
      3.5. Analiza reklamy .........51
         3.5.1. Pojęcie reklamy .........51
         3.5.2. Rys historyczny reklamy .........52
         3.5.3. Skuteczność reklamy .........53
         3.5.4. Rodzaje reklam .........55

Rozdział 4
      4.1. Narzędzie reklamy stosowanej przez firmę Oriflame Cosmetics
         4.1.1 Prezentacja firmy .........64
            4.1.1.1.Oriflame na świecie .........64
      4.2. Zastosowanie narzędzia reklamy przez firmę Oriflame Cosmetics......... 65
         4.2.1. Firmowa strona internetowa......... 65
         4.2.2. Reklama internetowa .........66
         4.2.3. Reklama prasowa......... 68
         4.2.4. Wizerunkowa reklama telewizyjna .........68
      4.3. Ocena skuteczności narzędzi reklamy stosowanej przez firmę Oriflame Cosmetics......... 69

Zakończenie .........70
Bibliografia .........71
Spis tabel .........73
Spis rysunków .........73
Streszczenie .........74


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.