Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   656
Temat pracy:  

Pracownicy jako główny element stanowiący o potencjale firmy turystycznej - procesy motywacyjne pracowników branży turystycznej

Liczba stron:   123
Cena pracy:
 239 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........1

Rozdział I.
Kierunki rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi na przestrzeni XIX i XX wieku.
      1.1. Teoretycy Szkoły Klasycznej............4 
      1.2. Teoretycy szkoły behawioralnej - szkoły stosunków międzyludzkich............9
      1.3. Szkoła neoklasyków - ewolucja behawioryzmu...........11
      1.4. Szkoła organizacji zbiurokratyzowanej oraz teoria systemowa...........13 
      1.5. Model organizacji nowoczesnej - elastyczność i praca zespołowa............15
      1.6. Model organizacji skupionej na zarządzaniu przez jakość............16

Rozdział II.
Motywowanie pracowników - teorie i modele.
      2.1. Istota i znaczenie motywowania............23
      2.2. Motywacja - podstawowe podejścia do motywacji...........23
      2.3. Modele motywacji...........25 
         2.3.1. Tradycyjny model oddziaływań motywacyjnych...........26 
         2.3.2. Model stosunków międzyludzkich, współdziałania............27 
         2.3.3. Model zasobów ludzkich............28
         2.3.4. Model motywowania pracowników na początku XXI wieku............30
      2.4. Motywacja - teorie treści...........32
         2.4.1. Teoria hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa............33
         2.4.2. Teoria hierarchii potrzeb Claytona Alderfera............36
         2.4.3. Dwuczynnikowa teoria motywacji Fredericka Herzberga............37
         2.4.4. Teoria X i Y McGregora...........39
         2.4.5. Teoria osiągnięć............41
      2.5. Teorie procesu motywacji...........42
         2.5.1. Teoria oczekiwań V.H. Vrooma...........42
         2.5.2. Teoria sprawiedliwości J.S. Adamsa...........45
         2.5.3. Teoria popędu...........46
      2.6. Teoria wzmocnienia motywacji...........47

Rozdział III.
Narzędzia motywacyjne - płacowe i pozapłacowe rodzaje środków  motywacyjnych oraz ich charakterystyka
       3.1. System wynagradzania a motywacja pracowników............50
         3.1.1. System czasowy wynagradzania pracowników...........52
         3.1.2. Wynikowe systemy wynagradzania pracowników...........53
         3.1.3. System prowizyjny wynagradzania pracowników...........55
      3.2. Płaca zasadnicza...........56
      3.3. Dodatki i świadczenia obligatoryjne............58
         3.3.1. Premie...........58
         3.3.2. Nagrody, przywileje oraz wyrażanie uznania wobec pracownika...........61
      3.4. Awans............65
      3.5. Świadczenia pozapłacowe oraz kafeteryjny system wynagradzania............66
      3.6. Szkolenia - motywacja przez rozwój............70
      3.7. Urlopy oraz system elastycznego czasu pracy............72
      3.8. Warunki pracy............72
      3.9. Systemy wynagrodzeń odroczonych...........73
         3.9.1. Pracownicze Programy Nabywania Akcji...........74
         3.9.2. Pracownicze Programy Emerytalne............77
      3.10. Incentive travel...........81

Rozdział IV
Styl kierowania przedsiębiorstwem a motywacja pracowników.
      4.1. Style kierowania - teorie...........85
      4.2. Sytuacyjne teorie kierowania...........88
         4.2.1. Model Freda Fiedlera. (teoria NLW)............88
         4.2.2. Model ścieżki do celu M. Evansa i R.House'a...........91
         4.2.3. Ewolucyjna teoria przywództwa P.Herseya i K.Blancharda............92
         4.2.4. Koncepcja siatki kierowniczej Blake'a i Mounton'a............94
      4.3. Motywacyjna funkcja kierownika...........96

Rozdział V
Czynniki motywujące pracowników branży turystycznej, na przykładzie firm  turystycznych z Bielska-Białej.
      5.1. Zagadnienie metodyczne badań............100
         5.1.1. Bielsko-Biała, krótka charakterystyka miasta............101
         5.1.1. Rynek turystyczny Bielska-Białej...........103
      5.2. Wyniki przeprowadzonych badań............107
      5.3. Wnioski wynikające z badań...........112

Zakończenie..........118 
Załączniki...........120
Wykaz tabel, schematów i wykresów...........122
Literatura...........123 


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.