Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   649
Temat pracy:  

Analiza marki oraz jej strategia na przykładzie rynku środków piorących

Liczba stron:   91
Cena pracy:
 179 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp 

Rozdział 1. 
Znaczenie i rola marki w marketingu  
      1.1 Istota i nazwa marki.........5 
      1.2 Rola nazwy marki w marketingu.........8 
      1.3 Marka a nazewnictwo.........10
      1.4 Marka jako kapitał.........12 
      1.5 Ochrona marki.........16 
      1.6 Marka handlowa (own label).........17
      1.7 Korzyści ze stosowania marek.........19
      1.8 Nowe marki.........21

Rozdział 2 
Strategie marek
      2.1. Strategia odnośnie nazwy marki.........24
         2.1.1. Strategia marki indywidualnej.........24
         2.1.2. Strategia marki rodzinnej.........25
         2.1.3. Kombinacja strategii marek.........26
         2.1.4. Strategia rozszerzenia marki.........27 
      2.2. Decyzje odnośnie strategii marek.........28
         2.2.1. Cztery strategie marek.........28
         2.2.2. Strategia rozciągnięcia linii.........29
         2.2.3. Strategia rozciągnięcia marki.........30
         2.2.4. Wiele marek.........30
         2.2.5. Nowe marki.........31
      2.3. Strategia Pozycjonowania.........31
      2.4. Strategia Repozycjonowania.........33 

Rozdział 3  
Przedsiębiorstwo, rynek środków czyszczących
      3.1. Przedsiębiorstwo X - historia firmy.........35
      3.2. Przedsiębiorstwo X - rozwój firmy.........36
      3.3. Przedsiębiorstwo X - produkty.........37
      3.4. Rynek środków piorących.........38
         3.4.1. Krótki zarys rynku.........38
         3.4.2. Rozmiar rynku.........40
         3.4.3. Główni producenci proszków do prania.........40
         3.4.4. Główne marki na rynku proszków do prania.........42
         3.4.5. Wpływ reklamy na zakup produktu.........42
      3.5. Konsument a rynek środków piorących.........46
      3.6. Zachowanie i zwyczaje związane z praniem.........48
      3.7. Użytkownicy proszku do prania. Ocena proszku XYZ.........51

Rozdział 4 
Rozszerzenie marki XYZ na grupę produktów
      4.1. Historia marki XYZ.........57
         4.1.2. Strategia rozciągnięcia marki XYZ.........66
      4.2. Rynek płynów do mycia naczyń.........68 
         4.2.1. Analiza rynku.........68
         4.2.2. Główni producenci płynów do mycia naczyń XYZ.........69
         4.2.3. Wprowadzenie płynu do mycia naczyń.........70
         4.2.4. Osiągnięcia na rynku płynów do mycia naczyń.........74
      4.3. Rynek płynów do płukania tkanin.........76
         4.3.1. Analiza rynku.........77
         4.3.2. Główni producenci.........78
         4.3.3. Główni konkurenci.........79
         4.3.4. Charakterystyka zwyczajów związanych z użyciem płynów do płukania tkanin.........80
         4.3.5. Wprowadzenie płynu do płukania tkanin XYZ.........83
         4.3.6. Osiągniecie na rynku płynów do płukania tkanin.........84
Podsumowanie.........86
Bibliografia.........90


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.