Mamy 11450

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6485
Temat pracy:  

Marketing partnerski jako narzędzie budowy trwałych więzi z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Liczba stron:   128

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........3

Rozdział I.
Nowe spojrzenie na marketing- podejście partnerskie w koncepcji marketingu
      1.1. Istota partnerstwa......... 6
         1.1.1. Klient jako podmiot partnerstwa......... 10
      1.2. Definiowanie współczesnej orientacji marketingowej......... 12
      1.3. Założenia marketingu partnerskiego .........19
         1.3.1. Elementy marketingu mix w świetle nowej koncepcji......... 23
         1.3.2. Nowa metafora dla orientacji marketingowej......... 25

Rozdział II.
Relacje z klientem jako podstawa marketingu partnerskiego
      2.1. Rozwój relacji w kierunku partnerstwa .........27
         2.1.1. Satysfakcja a lojalność klienta .........33
      2.2. Rola komunikacji marketingowej w kształtowaniu lojalności klienta .........37
      2.3. Jakość jako determinanta partnerskich relacji z klientem .........42
         2.3.1. Jakość i jej związek z satysfakcją nabywców......... 45
      2.4. Wielostronne relacje firmy z otoczeniem .........47
         2.4.1. Marketing zewnętrzny......... 49
         2.4.2. Marketing wewnętrzny......... 52

Rozdział III.
CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem
      3.1. CRM z akcentem informatycznym .........59
         3.1.1. Struktura systemu CRM .........61
      3.2. Opłacalność systemu CRM .........71
         3.2.1. Rentowność CRM .........73
         3.2.2. Koszty wdrożenia CRM......... 74
      3.3. Niepowodzenia w zastosowaniu CRM......... 76
      3.4 Prognoza CRM .........78

Rozdział IV.
Badanie relacji między konsumentami a firmą XYZ
      4.1. Prezentacja firmy XYZ .........80
      4.2. Metodologia badań własnych .........85
      4.3. Charakterystyka próby badawczej......... 86
      4.4. Analiza i ocena badań własnych......... 88

Podsumowanie .........111
Bibliografia .........115
Netografia .........118
Spis rysunków .........119
Spis tabel .........120
Spis wykresów .........121
Streszczenie pracy..........123
Aneks..........124
Oświadczenie..........128


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.