Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6485
Temat pracy:  

Marketing partnerski jako narzędzie budowy trwałych więzi z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Liczba stron:   128
Cena pracy:
 299 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........3

Rozdział I.
Nowe spojrzenie na marketing- podejście partnerskie w koncepcji marketingu
      1.1. Istota partnerstwa......... 6
         1.1.1. Klient jako podmiot partnerstwa......... 10
      1.2. Definiowanie współczesnej orientacji marketingowej......... 12
      1.3. Założenia marketingu partnerskiego .........19
         1.3.1. Elementy marketingu mix w świetle nowej koncepcji......... 23
         1.3.2. Nowa metafora dla orientacji marketingowej......... 25

Rozdział II.
Relacje z klientem jako podstawa marketingu partnerskiego
      2.1. Rozwój relacji w kierunku partnerstwa .........27
         2.1.1. Satysfakcja a lojalność klienta .........33
      2.2. Rola komunikacji marketingowej w kształtowaniu lojalności klienta .........37
      2.3. Jakość jako determinanta partnerskich relacji z klientem .........42
         2.3.1. Jakość i jej związek z satysfakcją nabywców......... 45
      2.4. Wielostronne relacje firmy z otoczeniem .........47
         2.4.1. Marketing zewnętrzny......... 49
         2.4.2. Marketing wewnętrzny......... 52

Rozdział III.
CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem
      3.1. CRM z akcentem informatycznym .........59
         3.1.1. Struktura systemu CRM .........61
      3.2. Opłacalność systemu CRM .........71
         3.2.1. Rentowność CRM .........73
         3.2.2. Koszty wdrożenia CRM......... 74
      3.3. Niepowodzenia w zastosowaniu CRM......... 76
      3.4 Prognoza CRM .........78

Rozdział IV.
Badanie relacji między konsumentami a firmą XYZ
      4.1. Prezentacja firmy XYZ .........80
      4.2. Metodologia badań własnych .........85
      4.3. Charakterystyka próby badawczej......... 86
      4.4. Analiza i ocena badań własnych......... 88

Podsumowanie .........111
Bibliografia .........115
Netografia .........118
Spis rysunków .........119
Spis tabel .........120
Spis wykresów .........121
Streszczenie pracy..........123
Aneks..........124
Oświadczenie..........128


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.