Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6206
Temat pracy:  

Postawy konsumentów wobec reklamy w Polsce.

Liczba stron:   78
Cena pracy:
 199 PLN

Spis treści / plan pracy:

Streszczenie...........4
Słowa kluczowe...........5
Wstęp...........6

Rozdział I
Podstawy teoretyczne reklamy.
      1.1. Definicja i rodzaje reklamy...........8
      1.2. Kryteria klasyfikacji...........13
      1.3. Funkcje reklamy...........15
      1.4. Prawne uwarunkowania reklamy w Polsce...........17

Rozdział II
Środki przekazu reklamowego.
      2.1. Reklama telewizyjna...........21
      2.2. Reklama radiowa...........22
      2.3. Reklama prasowa...........23
      2.4. Reklama zewnętrzna (outdoor)...........23
      2.5. Reklama elektroniczna...........24

Rozdział III
Skuteczność i efektywność reklamy.
      3.1. Istota skuteczności reklamy...........30
      3.2. Sposoby badania skuteczności reklamy...........35
         3.2.1. Badanie sprzedaży w przeszłości...........36
         3.2.2. Badanie rynków testowych...........36
         3.2.3. Modele ekonometryczne...........37
         3.2.4. Metoda uzyskiwania danych z jednego źródła...........38
      3.3. Sposoby badania stopnia dotarcia środków reklamy do adresata...........38
      3.4. Warunki skuteczności i efektywności reklamy...........40

Rozdział IV
Reklama jako narzędzie promocji marketingowej
      4.1. Stosunek Polaków do reklamy...........44
      4.2. Ocena nasycenia reklamą...........50
      4.3. Zaufanie do reklamy...........53
      4.4. Postawy wobec reklamy produktów drażliwych...........58
      4.5. Stosunek do udziału w reklamach autorytetów i osób publicznych...........61
      4.6. Estetyka reklam a perswazja przekazu reklamowego według konsumentów...........63
      4.7. Wnioski...........68

Zakończenie...........72
Bibliografia...........74
Spis tabel...........77
Spis wykresów...........78


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.