Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6106
Temat pracy:  

Reklama promotion - Mix

Liczba stron:   61
Cena pracy:
 299 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.........1

Rozdział I
Charakterystyka reklamy
      1.1. Definicja Promotion - Mix .........2
         1.1.1. Rodzaje instrumentów sprzedaży oddziaływujących na konsumenta......... 6
         1.1.2 . Rodzaje instrumentów sprzedaży oddziaływujących na produkt .........10
      1.2 Definicja oraz funkcja reklamy......... 14
         1.2.1. Reklama .........14
         1.2.2. Cele reklamy ......... 15
         1.2.3. Funkcje reklamy ......... 16
      1.3. Charakterystyka podstawowych środków reklamy .........17
         1.3.1. Reklama telewizyjna ......... 17
         1.3.2. Reklama radiowa ......... 19
         1.3.3. Reklama internetowa .........20
         1.3.4. Reklama prasowa .........23
         1.3.5. Reklama teaserowa ......... 24
         1.3.6. Reklama a różnica pokoleń .........26
      1.4. Kategorie reklam na podstawie siatki FCB......... 29
      1.5. Reklama w świecie teorii komunikacji .........30

Rozdział II
Wpływ reklamy na zachowanie konsumentów
      2.1. Psychologiczne oddziaływanie reklamy na odbiorcę ......... 34
      2.2. Społeczne funkcje reklamy .........38
      2.3. Hierarchia efektów działania reklamy .........39
      2.4. Czynniki mające wpływ na konsumenta .........40
      2.5. Emocje w reklamie .........41
      2.6. Udział znanych i atrakcyjnych osób w reklamie .........43
      2.7.Wizerunek reklamy .........45

Rozdział III
Oddziaływanie rekalmy na konsumenta w świetle przeprowadzonych badań
      3.1. Przedmiot i cel badawczy ......... 46
      3.2. Hipotezy badawcze ......... 46
      3.3. Metoda i organizacja badań .........47
      3.4. Charakterystyka badanej populacji .........47
      3.5. Reklama w opinii konsumentów ......... 49
      3.6. Skuteczność reklamy .........54
      3.7. Uogólnienia i wnioski ......... 56

Zakończenie......... 57
Bibliografia......... 58
Spis tabel .........60
Spis rycin .........60
Ankieta .........61


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.