Mamy 11010

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6094
Temat pracy:  

Rola i funkcja marketingu a sprzedaż produktów mleczarskich

Liczba stron:   124

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........5

Rozdział I.
Istota marketingu
      1.1. Pojęcie i ewolucja marketingu......... 7
      1.2. Struktura marketingu .........8
      1.3. Rola marketingu .........11
      1.4. Funkcje marketingowe .........12
      1.5. Otoczenie marketingu .........13

Rozdział II.
Marketingowy system informacji
      2.1. Charakterystyka marketingowego systemu informacji .........16
      2.2. Badania rynkowe i ich wykorzystanie .........18
         2.2.1. Pojęcie i rola badań marketingowych......... 18
         2.2.2. Źródła badań marketingowych .........19
      2.3. Segmentacja rynku......... 21

Rozdział III.
Marketing mix- marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek
      3.1. Miejsce produktu w marketingu .........23
         3.1.1. Pojęcie i struktura produktu .........23
         3.1.2. Funkcje produktu .........26
         3.1.3. Opakowanie i oznakowanie produktu......... 27
         3.1.4. Cykl życia produktu .........29
         3.1.5. Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych .........31
      3.2. Rodzaje i funkcje cen......... 33
      3.3. Dystrybucja a inne instrumenty marketingu......... 36
         3.3.1. Istota i funkcje dystrybucji.......... 36
         3.3.2. Rodzaje kanałów dystrybucji......... 39
      3.4. Promocja i jej kompozycja .........42

Rozdział IV.
Elementy promocji mix
      4.1. Reklama w działalności przedsiębiorstw......... 45
         4.1.1. Cele i funkcje reklamy .........45
         4.1.2. Rodzaje i formy reklamy .........46
      4.2. Istota promocji sprzedaży .........48
      4.3. Sprzedaż osobista w promocji mix .........50
         4.3.1. Zadania sprzedaży osobistej .........50
         4.3.2. Sposoby kształtowania sprzedaży osobistej .........51
      4.4. Public relations jako jeden z instrumentów oddziaływania na rynek......... 52
      4.5. Pozostałe elementy promocji .........54

Rozdział V.
Mleczarstwo w Polsce
      5.1. Sytuacja sektora mleczarskiego w Polsce......... 57
         5.1.1. Stan i tendencje rozwoju mleczarstwa .........57
         5.1.2. Zagrożenia i szanse mleczarstwa w Polsce.........62
      5.2. Specyfika sprzedaży produktów mleczarskich......... 63
         5.2.1. Cechy produkcji mleka .........63
         5.2.2. Cechy wyrobów mleczarskich .........66

Rozdział VI.
Charakterystyka Spółdzielni Mleczarskiej w Sieradzu
      6.1. Historia Firmy .........68
      6.2. Profil działalności Firmy .........70
      6.3. Pozycja Spółdzielni na rynku mleczarskim .........71
      6.4. Osiągnięcia Przedsiębiorstwa .........72
      6.5. Zarządzanie Spółdzielnią .........74
         6.5.1. Forma i typ organizacji .........74
         6.5.2. Strategia Firmy .........76
      6.6. Rozmiary, struktura i dynamika zatrudnienia......... 78
      6.7. Zaopatrzenie surowcowe......... 79
         6.7.1. Struktura zakupów ......... 79
         6.7.2. Pozostałe zaopatrzenie materiałowe......... 83
      6.8. Wyposażenie techniczne i zdolności produkcyjne .........84
      6.9. Otoczenie Firmy .........87

Rozdział VII.
Działalność marketingowa firmy
      7.1. Badania marketingowe w Okręgowej Społdzielni Mleczarskiej......... 91
      7.2. Dobór elementów marketingu mix .........100
         7.2.1. Charakterystyka wyrobów Spółdzielni .........100
         7.2.2. Organizacja zbytu produktów mleczarskich......... 104
         7.2.3. Ustalanie ceny .........107
         7.2.4. Promocja Firmy i sposoby pozyskiwania nabywców......... 109
         7.2.5. Kształtowanie wizerunku Przedsiębiorstwa na rynku .........115
            7.2.5.1. Środki public relations......... 115
            7.2.5.2. Znaczenie ochrony środowiska .........116

Zakończenie......... 119
Bibliografia......... 121
Spis tabel i rysunków......... 124
Załączniki .........125


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.