Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6094
Temat pracy:  

Rola i funkcja marketingu a sprzedaż produktów mleczarskich

Liczba stron:   124
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........5

Rozdział I.
Istota marketingu
      1.1. Pojęcie i ewolucja marketingu......... 7
      1.2. Struktura marketingu .........8
      1.3. Rola marketingu .........11
      1.4. Funkcje marketingowe .........12
      1.5. Otoczenie marketingu .........13

Rozdział II.
Marketingowy system informacji
      2.1. Charakterystyka marketingowego systemu informacji .........16
      2.2. Badania rynkowe i ich wykorzystanie .........18
         2.2.1. Pojęcie i rola badań marketingowych......... 18
         2.2.2. Źródła badań marketingowych .........19
      2.3. Segmentacja rynku......... 21

Rozdział III.
Marketing mix- marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek
      3.1. Miejsce produktu w marketingu .........23
         3.1.1. Pojęcie i struktura produktu .........23
         3.1.2. Funkcje produktu .........26
         3.1.3. Opakowanie i oznakowanie produktu......... 27
         3.1.4. Cykl życia produktu .........29
         3.1.5. Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych .........31
      3.2. Rodzaje i funkcje cen......... 33
      3.3. Dystrybucja a inne instrumenty marketingu......... 36
         3.3.1. Istota i funkcje dystrybucji.......... 36
         3.3.2. Rodzaje kanałów dystrybucji......... 39
      3.4. Promocja i jej kompozycja .........42

Rozdział IV.
Elementy promocji mix
      4.1. Reklama w działalności przedsiębiorstw......... 45
         4.1.1. Cele i funkcje reklamy .........45
         4.1.2. Rodzaje i formy reklamy .........46
      4.2. Istota promocji sprzedaży .........48
      4.3. Sprzedaż osobista w promocji mix .........50
         4.3.1. Zadania sprzedaży osobistej .........50
         4.3.2. Sposoby kształtowania sprzedaży osobistej .........51
      4.4. Public relations jako jeden z instrumentów oddziaływania na rynek......... 52
      4.5. Pozostałe elementy promocji .........54

Rozdział V.
Mleczarstwo w Polsce
      5.1. Sytuacja sektora mleczarskiego w Polsce......... 57
         5.1.1. Stan i tendencje rozwoju mleczarstwa .........57
         5.1.2. Zagrożenia i szanse mleczarstwa w Polsce.........62
      5.2. Specyfika sprzedaży produktów mleczarskich......... 63
         5.2.1. Cechy produkcji mleka .........63
         5.2.2. Cechy wyrobów mleczarskich .........66

Rozdział VI.
Charakterystyka Spółdzielni Mleczarskiej w Sieradzu
      6.1. Historia Firmy .........68
      6.2. Profil działalności Firmy .........70
      6.3. Pozycja Spółdzielni na rynku mleczarskim .........71
      6.4. Osiągnięcia Przedsiębiorstwa .........72
      6.5. Zarządzanie Spółdzielnią .........74
         6.5.1. Forma i typ organizacji .........74
         6.5.2. Strategia Firmy .........76
      6.6. Rozmiary, struktura i dynamika zatrudnienia......... 78
      6.7. Zaopatrzenie surowcowe......... 79
         6.7.1. Struktura zakupów ......... 79
         6.7.2. Pozostałe zaopatrzenie materiałowe......... 83
      6.8. Wyposażenie techniczne i zdolności produkcyjne .........84
      6.9. Otoczenie Firmy .........87

Rozdział VII.
Działalność marketingowa firmy
      7.1. Badania marketingowe w Okręgowej Społdzielni Mleczarskiej......... 91
      7.2. Dobór elementów marketingu mix .........100
         7.2.1. Charakterystyka wyrobów Spółdzielni .........100
         7.2.2. Organizacja zbytu produktów mleczarskich......... 104
         7.2.3. Ustalanie ceny .........107
         7.2.4. Promocja Firmy i sposoby pozyskiwania nabywców......... 109
         7.2.5. Kształtowanie wizerunku Przedsiębiorstwa na rynku .........115
            7.2.5.1. Środki public relations......... 115
            7.2.5.2. Znaczenie ochrony środowiska .........116

Zakończenie......... 119
Bibliografia......... 121
Spis tabel i rysunków......... 124
Załączniki .........125


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.