Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6091
Temat pracy:  

Wpływ oglądania telewizji na kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym

Liczba stron:   67
Cena pracy:
 499 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp

   1.Cel i zakres pracy
   2.Uzasadnienie tematu
   3.Podstawowa terminologia
   4.Charakterystyka zawartości pracy

Rozdział 1
Wpływ oglądania telewizji na kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym, w świetle literatury i dokumentów

      1.1. Czynniki kształtujące zachowanie i postawy dziecka w młodszym wieku szkolnym
      1.2. Pojęcie wpływu telewizji
      1.3. Indywidualne i środowiskowe czynniki warunkujące wpływ TV na dzieci w młodszym wieku szkolnym
      1.4. Oddziaływanie wzorów osobowych i sytuacji propagowanych przez TV na kształtowanie zachowań i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym
      1.5. Wpływ reklamy na kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym

Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badań

      2.1. Problemy badawcze
      2.2. Hipotezy badawcze
      2.3. Zmienne i wskaźniki badawcze
      2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
      2.5. Opis środowiska badawczego

Rozdział 3
Oglądanie telewizji jako sposób spędzania wolnego czasu przez dzieci w młodszym wieku szkolnym

      3.1. Sposoby spędzania wolnego czasu przez dziecko w młodszym wieku szkolnym
      3.2. Częstotliwość oglądania telewizji przez dziecko w młodszym wieku szkolnym
      3.3. Stopień zależności dziecka od telewizji

Rozdział 4
Dostęp dziecka do telewizji oraz motywy selekcji przekazu a kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym

      4.1. Najczęściej oglądane przez dziecko kanały i programy telewizyjne
      4.2. Powody oglądania telewizji przez dziecko oraz motywy selekcji programów telewizyjnych
      4.3. Przywiązanie dziecka w młodszym wieku szkolnym do ulubionego programu a zachowanie i postawy

Rozdział 5
Reklamy telewizyjne a zachowanie i postawy dziecka w młodszym wieku szkolnym

      5.1. Znaczenie reklam w odbiorze telewizji przez dziecko
      5.2. Wpływ reklam na wybór towarów przez dziecko
      5.3. Wpływ reklam na poczucie wartości dziecka

Wnioski końcowe
Bibliografia
Aneks



   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.