Mamy 7099

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5995
Temat pracy:  

Rola i znaczenie marki produktów na rynku dóbr konsumpcyjnych

Liczba stron:   25
Cena pracy:
 89 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I.
Współczesne tendencje w konsumpcji
   1. Serwicyzacja i dematerializacja konsumpcji
   2. Domocentryzacja i prywatyzacja konsumpcji
   3. Homogenizacja i heterogenizacja konsumpcji
   4. Dekonsumpcja i prosumpcja

Rozdział II.
Rola marki produktu
   1. Elementy marki
   1.1. Nazwa marki
      1.2. Znak marki
      1.3. Cztery poziomy marki
   2. Funkcje marki
   3. Tożsamość marki
   4. Wyznaczniki siły marki
   5. Analiza pozycji rynkowej i wycena marki
   6. Strategie marki
      6.1. Strategia marki indywidualnej
      6.2. Strategia marki rodzinnej
      6.3. Strategia marek łączonych
      6.4. Strategia rozszerzania marki
   7. Korzyści z posiadania silnej marki
   8. Lojalność klientów wobec marki

Rozdział III.
Przyczyny i sposoby kreowania marki
   1. Znaczenie produktu w kształtowaniu marki
   2. Rola promocji sprzedaży w budowaniu marki
   3. Znaczenie reklamy w kreowaniu marki
   4. Wykorzystanie dystrybucji selektywnej w kształtowaniu marki
   5. Merchandising - sposób eksponowania marki
   6. Sponsoring jako narzędzie kreowania marki
   7. Nowe niestandardowe działania kierowane do młodych konsumentów

Rozdział IV.
Rola i znaczenie marek produktów
   1. Tendencje na rynku dóbr żywnościowych
   2. Tendencje na rynku dóbr nieżywnościowych
   3. Tendencje na rynku odzieżowym na przykładzie House of Colours
      3.1. Historia marki House of colours
      3.2. Odbiorcy marki
      3.3. Sposoby kreowania marki
         3.3.1. Produkty markowe House of Colours
         3.3.2. Działania promocyjne
         3.3.3. Reklama jako istotny element kreowania marki
         3.3.4. Dystrybucja selektywna jako sposób umacniania pozycji marki na rynku
         3.3.5. Rola sponsoringu w kształtowaniu postaw wobec marki House of Colours

Rozdział V.
Przeprowadzenie badania wizerunku marki. Jak odbiorcy postrzegają markę House of Colours?
   1. Procedury badawcze
   2. Wyniki przeprowadzonych badań
   3. Wnioski oraz określenie dalszych działań przedsiębiorstwa dotyczących marki House of Colours
   
Bibliografia



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.